« نسخه سالم و معتبر ALiAS »

Fatty Maze’s Adventures یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک ماجراجویی است که توسط استدیو T.G.S. TRUE GAMES برای سیستم های PC منتشر شده است. شخصیت اصلی این بازی آقای Fatty نام دارد، وی یک توریست که به نقشه یک گنج دست می‌یاید، او سفر خود را شروع کرد تا به گنج دست پیدا کند، اما در طول مسیر هواپیمای او سقوط میکند و او در جزیره ای پر از مارپیچ اسیر میشود. حال شما باید وی را کمک کنید تا کلید درب را پیدا کند  و خود را نجات دهید. در مارپیچ‌ها انواع موانع، مانند سنگ، گیاهان، رودخانه ها، پورتال، جعبه‌ها وجود دارند که تهدیدی برای شما به حساب می‌آیند، اما در طرف دیگر بازی هم آیتم هایی وجود دارد که میتوانید از آن ها برای غلبه بر موانع استفاده کنید. شرایط آب و هوایی مانند شب، طوفان و ... کار شما را دشوارتر میکنند.
گرافیک این بازی بصورت انیمیشنی بوده و از رنگ بندی شادی در طراحی آن استفاده شده است، همچنین بازی در قالب 50 مرحله به وقوع میپیوندد که به سه ماموریت مختلف تقسیم میشوند. این بازی نیازمند حوصله و حافظه‌ی قوی است. پیشنهاد میکنیم این بازی را از دست ندهید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

ویندوز :Microsoft Windows XP (32-bit and 64 bit)
پردازنده :2.33 Ghz or faster x86-compatible processor, or Intel® Atom™ 1.6GHz or faster processor for netbook class devices
گرافیک : 32 MB
آداپتور گرافیکی : DirectX 9
حافظه : 512 MB
هارد دیسک : 200 MB