- ریلیز CODEX

ساعت 11 شب است و شما در حال تحویل آخرین بسته پیتزا در مسیر خانه‌ی خود میباشید. چراغ ها روشن هستند و درب جلویی بازی است, تمام پنجره ها پوشیده و چمن ها بیش از حد رشد کرده‌اند. این خانه یک مکان عجیب و غریب برای تحویل پیتزا به نظر میرسد اما به نظر میرسد که کسی در خانه باشد.
شما به سمت درب رفته و میگویید: سلام, من پیتزای شما را آورده‌ام! اما هیچ کسی پاسخی نمیدهد و یک سکوت وهم آور اطراف را احاطه کرده است.
شما در حالی که در زیر باران خیس شده‌اید با تردید چند قدم به داخل خانه برمیدارید و درب جلویی بصورت ناگهانی در پشت سر شما بسته میشود! شما فقط به دنبال این بودید که آخرین بسته را تحویل داده و سر شب به خانه برگردید ولی در حال حاضر شما باید بفهمید چه اتفاقاتی بر سر این خانه آمده است. بصورت آزادانه در خانه پرسه زده و به کشف هر چیزی که در خانه وجود دارد بپردازید. سه عروسک و یک دختر عجیب و غریب به نام امیلی در خانه وجود دارند که باعث به بار آوردن تلفاتی میشوند و شما باید از آن ها دو مانده و راهی برای زنده ماند خود پیدا کنید. Emily Wants To Play یک بازی از تلفیق دو سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط شرکت SKH Apps منتشر شده است. اگر علاقه مند به بازی ماجراجویی ترسناک هستید این عنوان را از دست ندهید.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7
Processor: 2+ ghz dual processor - Intel i5 or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2GB video ram - will work on less, but wouldn't look too good 
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB available space