- ریلیز CODEX

از سازندگان دو بازی معروف Unmechanical و The Ball به تازگی عنوان جدیدی را در سبک ماجراجویی منتشر کردند که The Solus Project نام دارد. همانطور که گفتیم این بازی در سبک ماجراجویی بوده و با المان‌های سبک بقا (زنده ماندن) تلفیق شده است که به طور کلی در یک سیاره بیگانه مرموز و به ظاهر خالی از سکنه به وقوع مپیوندد. زنده ماندن از طریق اکتشاف، و باز کردن رمز و راز از سیاره Gliese-6143-C از اهداف اصلی شما در این بازی است.
زمین نابود شده است و انسان همچنان در یک ناوگان کوچک از سفینه در نزدیکی پلوتون زندگی میکند. به عنوان آخرین امید بشریت شما به همراه یک تیمی به یک سیاره دور فرستاده میشوید تا مکانی جدیدی را برای زندگی بیشریت کشف کنید. پس از سال ها سفر هنگامی که به نزدیکی یک سیاره میرسید در جو فضا اتفاقی رخ میدهد که باعث نابودی سفینه فضایی و همکارانتان میشود حال شما با تجهیزات در این سیاره تنها مانده‌اید و هیچ راهی برای ارتباط ندارید. شما باید راهی را برای بازگشتن به خانه پیدا کنید، به کشف این سیاره به ظاهر متروک گشته و اسرار دفن شده را پیدا کنید. با آب و هوای خشن این سیاره دست و پنجه نرم کرده و برای زنده ماندن تلاش کنید.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64 bit and newer
Processor: Dual Core 2GHZ+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX10 Compatible 3D Card - Minimum GeForce 460 or equivalent - Integrated graphics (Intel) may not work well and have not been tested. For use with Intel integrated graphics please run the game in DirectX10 compatibility mode.
DirectX: Version 10
Storage: 11 GB available space
Sound Card: Any Windows compatible card