- ریلیز CODEX

در سال 2013 بود که اولین سری از بازی های جذاب مسابقات بیابانی با عنوان MX vs. ATV برای سیستم های PC منتشر شد و توانست به محبوبیت چندانی دست پیدا کند, حال پس از گذشت دو سال شرکت سازنده این بازی یعنی Nordic Games نسخه جدیدی را به کمک استدیو بازی Rainbow منتشر کرد که MX vs ATV Supercross Encore Edition نام دارد! 
پرش, تیکآف و ریپ کردن در مسیرهای پر از چاله و تپه در کنار 30 آهنگ جذاب و تلاش برای سریعتر رسیدن به خط پایان در کنار 60 سواران رسمی برای رسیدن به شکوه و عظمت موتوکراس از قسمت اصلی و جذاب این بازی است. از بین موتورهای کراس و چهار چرخ, موتور خود را انتخاب کرده و در حالت های کسب فرصت شغلی، تک سواری، سواری آزاد، و حوادث چند نفره آنلاین تا 12 بازیکن به مسابقه بپردازید. کافیست در مسابقات شرکت کرده و با کسب قهرمانی با پول های بدست آمده موتور خود را سفارشی کنید, همچنین بیش از 80 شرکت سازنده موتور با مجوز در این بازی وجود دارند که میتوانید از موتورهای آن ها استفاده کنید. علاوه بر عوامل بالا بافت, مدل و سیستم گرافیکی بازی بروز رسانی شده و افکت های صوتی جدیدی به بازی اضافه شده است, پیشنهاد میکنیم این بازی موتور سواری زیبا را از دست ندهید.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® Vista, Windows® 7, Windows® 8
Processor: Intel® Core™ 2 Duo @ 1.8Ghz / AMD Athlon 64 X2 equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 10 compatible graphics card like Intel HD 3000, NVIDIA GeForce GTS 240 (1GB VRAM) or ATI Radeon HD 4600 - 1GB VRAM 
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 5 GB available space
Additional Notes: Recommended: Xbox 360 Controller | AMD Crossfire™ and NVIDIA SLI is not supported