- ریلیز RELOADED

Project CARS Game Of The Year Edition که نسخه سال بازی پروژه ماشین سواری نامیده میشود قرار است نسل جدیدی از سبک ریسینگ را به کاربر هدیه دهد, بازی‌ای که شروعی تازه برای بازی‌های هم سبک خودش است. Project CARS GOTY را بدون شک میتوان یکی از بهترین و گرافیکی‌ترین بازی های سبک ریسینگ تا به این لحظه دانست که توسط استدیو بازیسازی Slightly Mad ساخته شده و کمپانی صاحب نام BANDAI NAMCO Entertainment آنرا برای سیستم های PC منتشر کرده است.
این بازی به شما حس واقعی رانندگی در جاده ها را القا میکند، ایجاد یک راننده، انتخاب از انواع بسیار متنوعی از موتورسواری و اتوموبیلرانی در حالت حرفه ای پویا . ایجاد رقابت های آنلاین از عواملی هستند که در این بازی میتوانند نظر شما را بخودشان جلب کنند.
از ویژگی های بارز این بازی میتوان به بزرگترین فهرست پخش آهنگ اشاره کرد که به شدت جو خاصی را به گیمر هدیه میدهند، سیستم آب و هوای پویا که بر روند رانندگی تاثیر گذار است، قابلیت تیونینگ و پیت استاپ کردن ماشین‌ها، پشتیبانی از Oculus Rift، وضوخ گرافیکی فوق العاده 2K بصورت اچ دی و بسیاری از گزینه های دیگر همگی از ویژگی های این بازی هستند. در میان این ویژگی های تنها چیزی که نمیتوان از آن غافل شد موتور گرافیکی قدرتمند بازی است که نسل جدیدی از گرافیک را به تصویر میکشد طوری که شما همه چیز را واقعی تصور کنید, تمامی عوامل بازی از قبیل مسیرها، ماشین ها و محیط اطراف و حتی برخوردهای فیزیکی ماشین بصورت واقعی شبیه سازی شده اند. سیستم هندلینگ بازی بخوبی طراحی شده و شما براحتی میتواند ماشین خود را کنترل کنید, حس نشستن پشت رول در این بازی بخوبی به کاربر القا میشود. Project CARS GOTY یک بازی فوق العاده و بی نهایت جذاب بر علاقه مندان سبک Racing است که پیشنهاد میکنیم این بازی جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, Windows 7 with latest Service Packs
Processor: 2.66 GHz Intel Core 2 Quad Q8400, 3.0 GHz AMD Phenom II X4 940
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GTX 260, ATI Radeon HD 5770
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 25 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card