« فرمت ISO و بصورت Region Free »

این روز ها عرضه بازی HD در بازار داغ است. یکی از بازی های که تا کنون HD شده ، بازی فوق العاده زیبای هیتمن است که با نام Hitman Hd Trilogy وارد عرصه شد .قطعا کمتر کسی پیدا می شود که بازی Hitman را نشناسد یا آن را تجربه نکرده باشد . این سری بازی ها اقتباسی از سری رمانهای Hitman: Enemy Within نوشته ی William C. Dietz است و به جرئت می توان گفت جزو بهترین بازی های ویدیویی است. این بازی در سبک اکشن و مخفی کاری بوده و همواره مخاطبین بسیاری داشته است. در این بازی ، بازیکن فردی را به نام “مامور۴۷″ را کنترل می کند که در هر مرحله باید طبق دستوراتی که به او داده شده است فردی را به قتل برساند .از دیگر ویژگی ها این سری بازی ها حق انتخاب چگونگی انجام ماموریت هاست .بازیکن این حق را دارد که چگونه هدف را به قتل برساند. وی یا می تواند با مخفی کاری و یا با ایجاد سر و صدای فراوان این کار را انجام دهد. بازی Hitman Hd Trilogy شامل قسمت های دوم تا چهارم این عنوان می باشد .

 

 

Hitman 2: Silent Assassin : گیمپلی این نسخه مانند نسخه ی اول بوده و فقط تغیرات جزئی داشته است . در این نسخه نوار جدیدی در کنار نوار سلامتی وجود دارد که نسبت شک اطرافیان را به شما نشان می دهد که اگر این نوار پر شود همه به حظور شما به عنوان  یک قاتل پی می برند .همچنین در سلاح های بزرگ و جدیدی در بازی به کار رفته اس مانند AK-47 و… .

Hitman: Contracts : سومین نسخه ی این سری توسط شرکت eidos و درسال ۲۰۰۴ ساخته شد. در این نسخه به جز تغیرات کم گرافیک  تغیر دیگری رخ نداده است و بیش تر مراحل اقتباسی از نسخه ی ۱ بازی است و داستان به خصوصی ندارد.

Hitman: Bloodmony : این نسخه چهارمین نسخه ی این سری می باشد که در سال ۲۰۰۶ ساخته شد . در این نسخه گرافیک بازی تغیرات چشم گیری نسبت به قبل داشته , همچنین وجود موسیقی های متن جذاب و دیدنی بر جذابیت های این نسخه افزوده است. در این بازی توانایی مخفی کردن اجساد در کمد ها جعبه ها وغیره اضافه شده است و پلیر می تواند با استفاده از این توانایی بسیاری از ماموریت هارا به صورت مخفی انجام دهد.