+ آپدیت 1.1.30 - ریلیز CODEX

- ریلیز کم حجم Black Box
- ریلیز CODEX

از سازندگان بازی Fallout 3 و The Elder Scrolls V: Skyrim که توانستند جوایز مختلفی را در صنعت بازی سازی نصیب خود کنند به شما برای وارد شدن به جهان بازی Fallout 4 خوش آمد میگویند. از سری بازی های معروف فال‌اوت که در زمان انتشار نسخه اول هم توانسته بود بخوبی نظر مخاطبان را جلب کند. سرانجام اسدیو بازی سازی Bethesda حال چند سال تلاش خود را با شرکت نرم افزاری وابسته Bethesda منتشر کرد تا انقلابی جدید را بازی های نوآورانه و بازی های جهانه بازی به راه بیندازد! این بازی قرار است برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و سیستم عامل ویندوز منتشر شود که ما قصد معرفی نسخه ویندوز آنرا در سایت اف دی ال داریم!
Emil Pagliarulo نام طراح و نویسنده این بازی است کسی که بازی اسکایریم و فال اوت 3 را طراحی کرده بود, حال در این بازی او روایت بازی را به قبل از نابودی زمین میبرد, وقایع بمب اتمی که در شهر بوستون به وقوع پیوست و همجا را به نابودی کشاند و شما به عنوان تنها بازمانده Vault 111 در جهانی بیکران هر لحظه ای را برای زنده ماندن به مبارزه میپردازید. انتخاب با شماست و شما فقط میتوانید به باز‌سازی و تعیین سرنوشت این جهان از دست رفته بپردازید, به خانه خوش آمدید! 
شخصیت اصلی میتوایند هم یک مرد باشد هم یک زن, انتخاب جنسیت توسط شما صورت میگیرد همچنین سفارسی سازی شخصیت همانند همیشه در دست های شماست. این بار شما زود وارد عرصه های اصلی شده و باید ماموریت ها را به اتمام برسانید. زمینی که در آن میتوانید آزادانه به کاوش پرداخته و با شخصیت های مختلفی آشنا شده و به صحبت بپردارید. رشته کلام در این بازی نقشه مهمی داشته و تصمیمات تاثیر گذار است. شما یک فرد خاص هستید که میتوانید هر چیز یا شخصیتی را به کنترل خود درآورید, همچنین قابلیت سفارشی سازی سلاح ها و آیتم ها از قسمت های دیگر این بازی است. بازی Fallout 4 در مقایسه با نسخه سوم خود از نظر شرح بازی و گرافیکی رنگ و بوی خاصی بخود گرفته همچنین استفاده از سیستم های گرافیکی نسل جدید و بهروری از لایتینگ انجین ها با کمک موتور Creation Engine باعث شده تا فال‌اوت 4 قابل قیاس با سری های قبلی خود نباشد. پیشنهاد میکنیم ایم بازی جذاب را از دست ندهید.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10 - 64-bit OS required 
Processor: Intel Core i5-2300 2.8 GHz/AMD Phenom II X4 945 3.0 GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 550 Ti 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB or equivalent
Hard Drive: 30 GB available space 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8/10 - 64-bit OS required 
Processor: Intel Core i7 4790 3.6 GHz/AMD FX-9590 4.7 GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 780 3GB/AMD Radeon R9 290X 4GB or equivalent
Hard Drive: 30 GB available space 


 تغیرات اعمال شده در آپدیت 1.1.30:

* حل مشکلات مرتبط با درایور صدا