« نسخه Build 29755 به پست اضافه شد » 
« نسخه کرک شده 3DM » 
« نسخه های معتبر به زودی در همین پست...» 

سرانجام پس از مدت های کمپانی صاحب نام Blizzard بازی جدید و بسیار زیبای Heroes of the Storm را منتشر نمود!! ژانر این بازی RTS بوده و بازی توسط Activision Blizzard برای علاقه مندان سبک Free To Play Online است. این بازی را میتوان مشابه بازی معروف وارکرفت دانست اما با این تعریف که سازماندهی نیروها در دست های شما قرار دارد و هر دو تیم خواستار نابود سازی پایگاه دیگری می باشند. موجوداتی بصورت خودکار و کامپیوتر در سراسر نقشه وجود دارند که در مبارزه ها به شما کمک میکنند،‌ در این میان شما باید سطح هیرو خود را افزایش دهید و با کسب طلاها آیتم های خود را ارتقا دهید. مپ های مختلفی برای مبارزه وجود دارد که هرکدام از رمز و راز خاصی بهره میبرند و نیاز به سیستم مبارزه ای خاصی هستند. گیمرها میتوانند عنوان Heroes of the Storm Alpha که نسخه آلفا میباشد را از دانلود رایگان دریافت کنند.

تـــــــوجــــه:

  • نسخه Build 29755 یک نسخه کامل شامل آخرین آپدیت‌ها است که در آن کانفیگ هیروها ، تغییر نقشه، هیروهای جدید، گوینده و پک نقشه های جدید به بازی اضافه شده است.
  • جهت استفاده حتماّ محتوای فایل Readme.txt را مطالعه کنید.
  •  کاربرانی که در استفاده از نسخه 3DM مشکل دارند، فایل HOTS را از جعبه دانلود زیر دریافت کرده و در مسیر BNtdata\data کپی کنند.