« نسخه سالم و معتبر POSTMORTEM »

Panzer Tactics HD عنوان یک بازی تازه منتشر شده در سبک استراتژی است که توسط bitComposer Games در 22 می سال 2014 برای سیستم های PC منتشر شده است، این بازی ابتدا برای Nintendo D منتشر شد و حال نسخه اچ دی آن متناسب برای کامپیوتر معرفی شد که در شبکه استیم قابل خرید است! این بازی شما را به سال 1939 میبرد، زمانی که یکی از بزرگترین درگیری های نظامی در تاریخ بشریت به وقوع پیوست، این رخداد مهم جنگ جهانی دوم بود. در بازی شما به ارتش سرخ شوروی، ارتش آلمان و متفقین غربی پیوند خورده و تجربه جدیدی را کسب میکنید. 
مبارزه در راه خود به استالینگراد، عقب راندن آلمانی ها و کمک به متفقین آزاد اروپا و مبارزه همه طرفه در جنگ از بخش های اصلی این بازی هستند، همچنین بیش از 150 واحد و 30 با امکانات تاکتیکی گسترده در اختیار شما قرار میگیرد و عوامل محیطی مانند زمین، آب و هوا و یا فصل ها همیشه در حال تغییر هستند و نوعی چالش جدید را ایفا میکنند. اشتباهات تاکتیکی موجب شکست شما میشود به همین دلیل بازی نیازمند تفکر و تصمیم گیری قدرتمندی است.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

ویندوز: x86 bit versions of Microsoft Windows XP (SP3),Windows Vista (SP2), Windows 7 and 8
پردازنده: AMD/Intel dual-core processor running at 1.8 GHz (AMD Athlon X2 and Intel Core2Duo are the oldest CPU architectures recommended)
حافظه: 2048 MB RAM
گرافیک: ATI/nVidia dedicated/integrated or mobile graphic card, with at least 256MB of dedicated VRAM and Shader Model 3.0 support. Intel HD2000, ATI/AMD Radeon HD2400 and NVIDIA GeForce 7600GT and above