« نسخه سالم و معتبر RELOADED »

افسانه خود را رقم بزنید، در بازی Endless Legend شما باید سرزمین خود را ساخته و برای بهبود آن تلاش کنید، این بازی در سبک استراتژی فانتزی بوده و توسط سازندگان بازی Endless Space و Dungeon of the Endless ساخته شده است! 
بازی Endless Legend کلا بر اساس سحر و جادو قدرت گرفته است و شما در درجه اول باید با استفاده از قدرت های خود سرزمین خود را نجات دهید، آفتاب بار دیگری طلوع خواهد و یک روز دیگر پر از زحمت برای شما رقم خورده است. محصولات غذایی در حال رشد هستند و صنایع، علوم و سحر و جادو در حال پیشرفت هستند. شما باید به جمع آوری غنایم و ثروت های خود بپردازید و آن ها را برای فصل سرد زمستان جمع آوری کنید چراکه زمستان سختی در راه است، طوری که سرزمین شما همچین زمستانی را بخود ندیده است. 
در قدم دیگر از این بازی باید نیروهای خود را ارتقا و آن ها را برای حمله و غارت آماده کنید، به سرزمین های اطراف و دیگر مناطق رفته و غنایم را غارت کنید چرا که تنها را پابرجا بودن همین راه است و اگر شما دریغ کنید مورد هجوم بیگانگان قرار میگیرید. مردم وفادار، و چند سرباز. قدرت و سحر و جاد برای زنده نگه داشتن شما کافی است و کسانی را که از شما سرپیچی میکنند را نابود کنید. Endless Legend یک بازی زیبا است که شما در آن کنترل کامل یک سرزمین را بر عهده دارید، شما میتوانید این بازی را بصورت مستقیم از اف دی ال دانلود کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

ویندوز : Windows XP, Vista, 7 or 8
پردازنده : 2.5Ghz Intel Core 2 Quad Q8300 or equivalent
گرافیک : 1GB nVidia Geforce GT460 or equivalent, 500 MB ATI HD4850 or equivalent
آداپتور گرافیکی : DirectX 9
حافظه : 4 GB
هارد دیسک : 3 GB