« نسخه معتبر SKIDROW به پست اضافه شد »

Etherium نام یک بازی جدید در سبک زمان آنی استراتژی است که توسط Focus Home Interactive ساخته شده و شرکت Tindalos در سال 2015 آنرا برای سیستم های PC منتشر کرده است. در این بازی در یک جهان تخیلی به وقوع میپیوندد که در آن سه جناح مختلف وجود، آن ها برای بدست آوردن منبع‌ای به اسم Etherium با یکدیگر مبارزه میکنند.
ویژگی های تاکتیکی و دسترسی ها در این بازی بسیار است، هر جناح دارای قدرت های منحصر به قردی است و واحد های جنگی آن در مقایسه با دیگری متفاوت است، نیرو های جادویی یکی از سلاح های جناح ها است که آن ها را نسبت به یکدیگر متمایز میسازند. بازی در محور 7 منطقه به به وقوع میپیوندد که هر منطقه دارای شرایط مربوط به خودش است همچنین مهارت های مختلف دستور تاکتیکی مانند قرار گرفتن در معرض نقشه، کنترل آب و هوا، و یا بمباران سیاره. تعریف استراتژی خود و تصمیم گیری های مختلف جزء عواملی هستند که توسط شما انجام میشوند، با توجه به شرایط آب و هوایی دشمن را در تله انداخته و آن ها را نابود کنید.
از ویژگی های مالتی پلیر این بازی میتوان به بازی کردن تا سقف 4 نفر اشاره کرد که هر کدام از دوستان میتوانند یکدیگر را به چالش بکشند، گرافیک بازی بسیار زیبا طراحی شده و از موتور قدرتمند Unity بهره میبرد. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

ویندوز :WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7/WINDOWS 8
پردازنده :AMD/INTEL DUAL-CORE 2.4 GHZ
گرافیک : 1024 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 4.0 COMPATIBLE AMD RADEON HD 5850/NVIDIA GEFORCE GTX 560 OR HIGHER
آداپتور گرافیکی : DirectX 9
حافظه : 4 GB
هارد دیسک : 5 GB