« نسخه سالم و معتبر SKIDROW »

افزونه جدیدی برای بازی Stronghold Crusader 2 منتشر شده که The Princess and The Pig نام دارد، در این افزونه شما با چالش جدیدی همراه با هفت بازیکن بصورت سینگل پلیر با شاهزاده خانم و پیگ روبرو میشوید همچنین 2 لرد جدید به بازی اضافه شده است که در حالت Skirmish و آنلاین پشتیبانی میشوند. شاهزاده خانم شخصیت جدیدی است که به بازی اضافه شده و دارای قدرت و ثروت بسیاری است. دستاوردهای بسیاری به بازی اضافه شده است که با پایان رساندن آن ها پاداش های مختلفی دریافت میکنید.
بازی قلعه جنگهای صلیبی 2 با نام لاتین Stronghold Crusader 2 یک بازی زیبا و محبوب در سبک استراتژی آنی (Real Time) است که در استودیو بازی سازی FireFly ساخته و برای سیستم های PC نیز منتشر شده است. داستان و محور اصلی این بازی بر اساس نسخه اول ساخته شده است منتها گیم بازی پیشرفت کرده و بازی شما را به ارتفاعات جدید، با نیروهای جدید، تله جدید، ساختمان های قلعه های جدید و دشمن های جدید روبرو میکند. در این بازی شما باید قلعه خود را بنا کرده و با استفاده از تله های شیطانی دشمنان را شکست دهید، البته ساخت برجک های دفاعی و استفاده از سربازان و همجنین و دیگر ابزارهای جنگی به شما در سکت دشمنان کمک میکنند.
به گفته سازنده این بازی Stronghold Crusader 2 این عنوان بسیار اعتیاد آور بوده و شما باید با کنترل نیروها و مدیریت منابع به فکر پیشرفت و توسعه مرزهای خود باشید. وجود شخصیت، قلعه، مپ های جدید از ویژگی های این نسخه است، همجنین در حالت مالتی پلیر شما میتوانید به اتقاق 8 تن از دوستانتان با یکدیگر بازی کنید. شما میتوانید بازی Stronghold Crusader 2 The Princess and The Pig را بصورت مستقیم از اف دی ال دانلود کنید.

 

تـــــوجـــــه:

  • افزونه The Princess & The Pig کاملا مستقل بوده و تمامی نسخه های قبلی منتشر شده در آن وجود دارند.
  • ورژن بازی به آخرین نسخه بروز رسانی شده است.
  • پس از نصب محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی کپی کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

ویندوز :Windows® XP/Vista/7/8 with latest service packs
پردازنده :Intel® Core™2 Duo 2Ghz or equivalent
گرافیک : NVIDIA® GeForce® 8800GT 512MB or AMD Radeon™ HD 2900XT 512MB or better
آداپتور گرافیکی : DirectX 9
حافظه : 2 GB
هارد دیسک : 4 GB