- ریلیز SKIDROW

بسته الخاقی جدیدی برای بازی Stronghold Crusader 2 منتشر شده به گفته‌ی سازنده آخرین DLC منتشر شده برای این بازی است, این بسته The Jackal and The Khan نام دارد که هم اکنون در شبکه استیم با 33% تخفیف به قیمت 4 یورو به فروش میرسد! در این بسته دو شخصیت شغال و خان به بازی اضافه میشوند که هرکدام با نیروهای خود برای زنده ماندن مبارزه میکنند. همچنین نه ماموریت جدید، دو نیروی مخالف، دستاوردها و سفارشی سازی سپر و قلعه های منحصر به فرد برای این پادشاهان از ویژگی های جدید است.
بازی شما را به ارتفاعات جدید، با نیروهای جدید، تله جدید، ساختمان های قلعه های جدید و دشمن های جدید روبرو میکند. در این بازی شما باید قلعه خود را بنا کرده و با استفاده از تله های شیطانی دشمنان را شکست دهید، البته ساخت برجک های دفاعی و استفاده از سربازان و همجنین و دیگر ابزارهای جنگی به شما در سکت دشمنان کمک میکنند.
به گفته سازنده این بازی Stronghold Crusader 2 این عنوان بسیار اعتیاد آور بوده و شما باید با کنترل نیروها و مدیریت منابع به فکر پیشرفت و توسعه مرزهای خود باشید. وجود شخصیت، قلعه، مپ های جدید از ویژگی های این نسخه است، همجنین در حالت مالتی پلیر شما میتوانید به اتقاق 8 تن از دوستانتان با یکدیگر بازی کنید. شما میتوانید بازی Stronghold Crusader 2 The Jackal and The Khan را بصورت مستقیم از اف دی ال دانلود کنید.

DLC های موجود در این نسخه:

  • Stronghold Crusader 2: The Princess & The Pig
  • Stronghold Crusader 2: The Emperor & The Hermit
  • Stronghold Crusader 2: The Templar & The Duke
  • Stronghold Crusader 2: The Jackal & The Khan