- ریلیز CODEX

کاوش در کهکشان گسترده پر از شگفتی! استدیو بازی سازی پارادوکس، سازنده عناوینی همچون سری پادشاهان جنگهای صلیبی و اروپا Universalis حال بازی جدیدی را تحت عنوان Stellaris منتشر کرد که سبک استراتژی را با اکتشافات فضایی در آمیخته است. در این بازی شما با یک گیم پلی استراتژیک عمیق، انتخابات غنی و فوق العاده متنوعی از نژاد بیگانه و داستان سرایی جالب روبرو میشوید که چالش های موجود در بازی میتواند نظر شما را بخودش جلب کند. همچنین اکتشافات بین ستاره‌ای، ارتباط برقرار کردن و کسب اطلاعات بیشتر در مورد بسیاری از گونه ها از جمله مواردی هستند که در طول سفر خود با آن ها روبرو میشوید.
در بازی Stellaris شما باید امپراطوری کهکشانی خود را شکل داده و به فکر گسترش آن باشید، استعمار سیارات از راه دور و یکپارچه سازی تمدن های بیگانه که میتواند از طریق جنگ و یا دیپلماسی میسر شود به شما در پیشرفتتان کمک شایانی میکند. شما میتوانید سفینه های خود را سفارشی کرده و آخرین ها فن آوری ها را در آنها بکار بگیرید، در Stellaris شما با تصاویر فضایی خیره کننده‌ای روبرو میشوید.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 x86 or newer
Processor: AMD Athlon II X4 640 @ 3.0 Ghz / or Intel Core 2 Quad 9400 @ 2.66 Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: AMD HD 5770 / or Nvidia GTX 460, with 1024MB VRAM. Latest available WHQL drivers from both manufacturers.
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space
Sound Card: Direct X 9.0c- compatible sound card
Additional Notes: Controller support: 3-button mouse, keyboard and speakers. Special multiplayer requirements: Internet Connection or LAN for multiplayer.