- ریلیز CODEX

Kingdom Wars 2 Undead Rising نسخه جدید از سری بازی های جذاب جنگ‌های پادشاهی است که در استدیو بازیسازی کمپانی Reverie World ساخته و توسط همین کمپانی در شبکه استیم برای فروش منتشر شد. این بازی در سبک استراتژی بوده و در بعضی از المان ها مشابه با بازی های دفاع از قلعه عمل کرده است. این بازی یک بازی تاره به دوران رسیده نیست بلکه کوله باری از تجربه را با خود بهمراه داشته و توانسته کاربران بسیاری را در نسخه اول به سوی خود جذب کند. 
در Kingdom Wars 2 Undead Rising شما به طور همزمان وارد دو جنگ مختلف میشوید، جنگ با جناح های دیگر که به فکر افزایش قدرت و گسترش قلمرو خود هستند و دیگر جنگ با مردگان که از خاک سه به بیرون آوده و قصد دارنند زنده ها را به نابودی بکشانند. خب کار شما در این بازی بسیار دشوار شده است، از طرفی با چینش استراتژی های مختلف باید دشمنان خود را شکست داده و یا به فکر متحدی برای خود باشید و در طرفی دیگر از قلمرو خود دقاع کنید. این بازی در دو بخش تکنفره و چند نفره آنلاین قابل بازی کردن است، شما در بخش تکنفره میتوانید بصورت اپیزودیک بازی را شروع کرده و با انتخاب یک جناح از میان سه جناح جنگ های پادشاهی را آغاز کنید.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista
Processor: 2.4 GHz Dual Core
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 530 / ATI Radeon HD 6570
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
Additional Notes: Internet connection required to play the game. Software installations required (included with the game) include Steam Client, Visual C++ 2008 Redistributable, DirectX and Microsoft .NET 4.