- ریلیز CODEX

XCOM 2 - Shen's Last Gift یک بازی مستقل در قالب یک بسته الحاقی است که به تازگی توسط 2K برای بازی معروف XCOM 2 منتشر شده است. داستان بازی در مورد آخرین برجی است که در آن مهندس ارشد لیلی شن همراه با تیم خود در جستجوی پروژه نهایی مخفی پدر مرحومش میگردند. کشف یک کلاس سرباز جدید منحصر به فرد با توانایی های قدرتمند جدید برای مبارزه و اضافه شدن مکانیزم استراتژی جدید و گزینه های سفارشی سازی جدید از ویژگی های این DLC به محسوب میشوند. 
داستان XCOM 2 چند صد سال بعد از زندگی کنونی را به تصویر میکشد یعنی درست در زمانی که بیگانگان بر روی بشر تسلط پیدا کرده اند، در طول جنگهای بسیاری بشر از بیگانگان شکست خود و گروه و پروژه های زیادی همانند ایکس کام شکست خوردند و به فراموش سپرده شده‌اند اما هنوزم تعدادی از اونجرها باقی مانده‌اند که برای نجات بشریت تلاش میکنند. شما در این بازی به عنوان فرمانده یک تیم ضد بیگانه ایفای نشق میکنید و بایدتیم خود را کنترل و به آن ها فرمان های مختلفی بدهید. کلاس های مختلفی در بازی با توانایی مختلفی وجود دارند که باید از آنها بهره ببرید. شما میتوانید بازی مستقل XCOM 2 - Shen's Last Gift را بصورت مستقیم از اف دی ال دانلود کنید.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 7, 64-bit
Processor: Intel Core 2 Duo E4700 2.6 GHz or AMD Phenom 9950 Quad Core 2.6 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB ATI Radeon HD 5770, 1GB NVIDIA GeForce GTX 460 or better
DirectX: Version 11
Storage: 45 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card
Additional Notes: Initial installation requires one-time Internet connection for Steam authentication; software installations required (included with the game) include Steam Client, Microsoft Visual C++2012 and 2013 Runtime Libraries and Microsoft DirectX.