سازنده بازی معروف کلش آف کلنز یعنی کمپانی سوپرسل که توانسته این بازی را به یکی از محبوترین بازی های استراتژی تبدیل کند حال بازی جدیدی را تحت عنوان کلش رویال منتشر کرده است که در واقع تلفیقی از دو سبک استراتژی و کارتی است. اولین چیزی که در این بازی میتواند نهایت همگان را بخود جلب کند استفاده از شخصیت های معروف کلش آف کلنز و گرافیک زیبای این بازی است البته به جز شخصیت های کلش آف کلنز شخصیت های دیگری هم در این بازی وجود دارند که از جمله آن ها میتوان به فرمانده اسب سوار و ... اشاره کرد. 
این بازی که بر اساس سبک دقاع از قلعه میباشد شما باید از قلعه های شاه خود دفاع کنید, دو قلعه در مجاور شما قرار دارند که با قلعه اصلی سه قلعه را تشکیل میدهند که شما باید از این قلعه های در برابر نیروهای دشمن دفاع کنید و از طرف دیگر با همان نیروها به سمت قلعه های سه گانه دشمن حمله ور شوید. نیروهای شما در قالب یک کارت بر اساس یک استراتژی خاصی برای شما نمایان میشوند که با توجه به میزان اکسیر خود باید آن ها را بر روی زمین قرار دهید. اکسیر در بازه زمانی مثلا هر ثانیه یک اکسیر به مخزن شما اضافه میشود بنابراین شما باید در انتخاب نیروهای خود دقت و زرنگی را به خرج دهید. دارا بودن یک استراتژی مناسب و قرار دادن نیروها در زمان مناسبمیتواند به شما کمک شایانی در نابودی قلعه های دشمن کند, در نتیجه پس از برد به شما گاوصندقی از هدایا داده میشود که برای باز کردن آن باید مدت زمانی مثلا سه تا 12 ساعت را صبر کنید, در این گاوصندق ها کارت, الماس و سکه هایی وجود دارد که با کمک آن ها میتوانید کارت نیروهای خود را ارتقاء دهید. بازی در زمین های مختلفی به وقوع میپیوندد که آن هارا آرنا نامیده اند, هر آرنا دارای جوایز خاصی است و هرچی به آرناهای بالاتر میروید جوایز ارزشمندتری را دریافت میکنید, برای اینکه به آرناهای سطح بالا دسترسی پیدا کنید باید میزان کاپ های خود را از طریق شکست دشمنان ارتقاء دهید.
بازی Clash Royale بسیاری از ویژگی های خود را از کلش آف کلنز برگرفته است به عنوان مثال در این بازی هم شما میتوانید وارد کلن های مختلف شده و با دوستان خود به چت پرداخته و یا از آن ها درخواست کارت کرده و با یکدیگر مبارزه دوستانه را ترتیب دهید. بازی Clash Royale بدون شک میتواند به یکی از عناوین موفقیت آمیز شرکت سوپرسل تبدیل شود, زمان انتشار جهانی این بازی در مارس 2016 است ولی ما اولین نسخه های رسمی این بازی را برای علاقه مندان به اشتراک گذاشتیم. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید.

 


پلاتفرم: Android , iOS
پيش نياز : اندرويد 4.0.3 و بالاتر - آی او اس 7.0 و بالاتر


تغییرات نسخه 1.4.1

* معرفی ویژگی جدید با نام Tournaments
* اضافه شدن کارت های جدید: Lumberjack , The Log , Ice Spirit و Bowler
* به دست آوردن دستاورد های جدید در مسابقات
* و . . .


 تغییرات نسخه 1.2.0

* اضافه شدن 6 کارت جدید در مدل های Common, Rare,Epic و Rarity که برای آرنای Legendary است
* اضافه شدن آرنا جدید, 2 صندوق جدید, اسلات عرشه برای ذخیره چند نبرد
* آموزش کمپ جدید, اضافه شدن 14 زبان به بازی, پشتیبانی از لمس سه بعدی در دستگاه های iOS
* بالانس کردن کارت ها
* اضافه شدن تنظیماتی برای بخش Replay و . . .


 تغییرات نسخه 1.1.2

* کاهش ۲۰ درصدی قدرت اسپل ها
* مدت زمان کارت سنگ قبر (Tombstone) از 60 ثانیه به 40 ثانیه کاهش یافته است.
* سطح سلامتی اینفرنو تاور ۶ درصد کاهش یافته و زمان باقی ماندن آن نیز از ۴۵ ثانیه به ۴۰ ثانیه کاهش یافته است.
* قدرت شلیک ماسکتر(تفنگدار) ۱۱ درصد افزایش یافته است.
* گالم و گالمیت ۵ درصد کاهش سطح سلامتی دارند.
* تمامی اسکلت های بازی ۱۱ درصد افزایش قدرت و سطح سلامتی دارند.
* قدرت ضربه ویچ ۳ درصد افزایش یافته است.