بسیاری از ویدیوهایی که با گوشی ضبط می‌کنیم از اتفاقات ناگهانی در کوچه و خیابان هستند. فیلم گرفتن در خانه از بچه‌ها یا مثلا هنگام قایق سواری در تعطیلات تابستانی هم کار راحتی نیست. به‌خصوص اینکه نمی‌توانید از سه‌پایه استفاده کنید. در اکثر ویدئوهای ضبط‌ شده می‌توان لرزش دست را دید که گاهی آزاردهنده هستند.

بعد از باز کردن ویدیو در ادیتور اپلیکیشن می‌توانید دکمه مخصوص لرزش‌گیری را که دقیقا زیر فریم‌های ویدیو قرار گرفته، مشاهده کنید.

اپ گوگل فوتوز (Google Photos) هرروز در حال پیشرفت و بهتر شدن است؛ این اپ اکنون با جدیدترین قابلیت خود در اپلیکیشن موبایلی‌اش می‌تواند به‌صورت خودکار لرزش ویدیوهای شما را حذف کند.

بسیاری از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار مثل Pixel، به شما این امکان را می‌دهند که هنگام فیلم گرفتن تصویر  ثابتی داشته باشید. این ویژگی سخت‌افزاری به یک‌دست نگه‌داشتن فیلم کمک می‌کند. بااین‌حال ثابت‌کنندگی (stabilization) در اپلیکیشن Google Photos می‌تواند نتیجه‌ی بهتری داشته باشد.

برای اینکه لرزش ویدئوهای خود را بگیرید، ابتدا آن را در حافظه ذخیره کنید، یا این‌که فیلم را با اپلیکیشن Google Photos ضبط کنید. بعد از باز کردن ویدیو در ادیتور اپلیکیشن می‌توانید دکمه مخصوص لرزش‌گیری را که دقیقا زیر فریم‌های ویدیو قرار گرفته، مشاهده کنید. با یک کلیک ساده لرزش‌گیری شروع می‌شود. شما می‌توانید روند پردازش را در یک‌ نوار بینید.

اگر بخواهید ویدئویی که با گوشی‌تان ضبط کرده‌اید را در شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارید، این قابلیت Google Photos می‌تواند در داشتن فیلم‌های جذاب‌تر به شما کمک کند.

منبع: The Verge

منبع متن: digikala