مطلب [نظرسنجی] بهترین دوربین موبایل: HTC 10 ، LG G5 یا Galaxy S7؟ برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

اگر روز گذشته جزو خوانندگان پرشمار دیجی‌کالا مگ بوده‌اید احتمالا مقاله‌ی کاملی را که برای مقایسه‌ی دوربین موبایل سه پرچم‌دار مطرح امسال یعنی HTC 10، LG G5 و Galaxy S7 منتشر کرده بودیم خوانده‌اید. این مقایسه که بیشتر به هدف ارزیابی توان رقابت دوربین HTC 10 با دوربین دو پرچم‌دار دیگر ترتیب داده شده شامل زمینه‌های مختلف و متنوعی از جمله عکاسی در فضای خارجی، عکاسی در فضای داخلی، عکاسی HDR، عکاسی پانوراما، عکاسی سلفی و عکاسی در نور کم می‌شود. در هر زمینه عکس‌هایی در محل‌هایی با شرایط یکسان توسط دوربین هر کدام از گوشی‌ها گرفته شده و تصاویر حاصل با هم مقایسه شده‌اند.

بر اساس نتایج این مقایسه در فضای خارجی و در نور روز دوربین هر کدام از سه گوشی HTC 10، LG G5 و Galaxy S7 نقاط مثبت و منفی خاص خود را دارند و می‌توان بین آن‌ها اعلام تساوی کرد. در فضای داخلی دوربین HTC 10 با ثبت جزئیات شفاف‌تر برنده‌ی رقابت شد. در عکاسی HDR دوربین LG G5 با دامنه‌ی پویای بالاتر بازی را برد و Galaxy S7 بدترین عملکرد را داشت. در ایجاد عمق میدان کم (تاثیر بوکه) دوربین Galaxy S7 برنده بود. در عکاسی سلفی هر چند دست دوربین LG G5 به‌عنوان برنده بالا رفت ولی HTC 10 خود را به‌عنوان تنها گوشی قابل‌اتکا برای عکاسی سلفی در شب ثابت کرد. در عکاسی پانوراما بار دیگر دوربین LG G5 برنده شده و این بار دوربین HTC 10 بدترین عملکرد را داشت. در زمینه‌ی عکاسی در نور کم و شب دوربین LG G5 با اختلاف کمی بالاتر از دوربین Galaxy S7 قرار گرفت و بار دیگر دوربین HTC 10 عملکرد بسیار بدی از خود نشان داد.

۰۱ - بهترین دوربین موبایل - دوربین LG G5 - دوربین HTC 10 - دوربین Galaxy S7

هر چند چنین مقایسه‌هایی برای مشخص کردن نقاط قوت و ضعف دوربین گوشی‌های موبایل بسیار مفید هستند ولی در نهایت سلیقه و نیاز کاربر هم در ترجیح دادن یک دوربین موبایل به دوربین موبایل دیگر موثر است. بنابراین با توجه به استقبال خوب شما همراهان همیشگی دیجی‌کالا مگ از این مقاله، تصمیم گرفتیم امروز یک نظرسنجی بر پایه‌ی آن ترتیب دهیم. می‌خواهیم ببینیم به نظر شما دوربین کدام گوشی موبایل در مجموع بهترین عملکرد را داشته است. از لینک زیر می‌توانید به مقاله‌ی اصلی دسترسی داشته باشید:

HTC 10 در برابر LG G5 و Galaxy S7؛ کدام گوشی دوربین بهتری دارد؟

اگر علاقه دارید در این نظرسنجی شرکت کنید با رجوع به مقاله‌ی اصلی و کلیک روی عکس‌ها آن‌ها را در اندازه‌ی کامل ببینید، با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت به ما بگویید از نظر شما در این جمع بهترین دوربین موبایل از آن کیست: HTC 10، LG G5 یا Galaxy S7؟

[بروزرسانی] مهلت نظرسنجی به اتمام رسید.

نتایج نظرسنجی

منبع متن: digikala