مطلب [ویدیو] مقایسه‌ی دوربین‌ گوشی‌های رده‌‌بالا در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

حتما شما هم وقتی می‌خواهید یک گوشی هوشمند جدید تهیه کنید، به‌عنوان یکی از اولین معیارها کیفیت و قابلیت‌های دوربین را مدنظر قرار می‌دهید. این موضوع در یکی دو سال اخیر حتی برای کسانی که اهمیت چندانی به دوربین نمی‌داده‌اند،‌ پررنگ‌تر شده است.

ویدیوی مقایسه عملکرد دوربین‌های ال‌جی G5، هوآوی P9، وان‌پلاس ۳، HTC 10 و گلکسی S7 سامسونگ را ببینید.

علت شاید این باشد که صنعت گوشی‌های هوشمند در این مدت توجه ویژه‌ای به دوربین‌ها داشته و حتی بخش قابل‌توجهی از تبلیغات را روی دوربین‌ها متمرکز کرده است. در سال جاری میلادی به‌وضوح می‌توان این واقعیت را با نگاهی به مشخصات گوشی‌های پرچم‌دار دریافت. به‌خصوص بعد از مطرح شدن بحث دوربین‌های دوتایی شاید بتوانیم بگوییم همه‌جا صحبت از دوربین بود!

البته همه می‌دانیم که نیمه‌ی دوم سال میلادی همیشه موعد معرفی یک‌سری گوشی‌ جدید دیگر است. امسال هم فعلا منتظر آیفون و نوت سامسونگ هستیم. اما پیش از آن بد نیست نگاهی به دوربین گوشی‌های دیگر بیندازیم. کارشناسان سایت Pocket Now تصمیم گرفتند چنین کاری را انجام دهند و به‌این‌ترتیب دوربین پنج دستگاه از گوشی‌های مطرح رده‌بالای نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ را مورد بررسی قرار داده‌اند. این گوشی‌ها ال‌جی G5، هوآوی P9، وان‌پلاس ۳، HTC 10 و گلکسی S7 سامسونگ هستند.

در این ویدیو تصاویری را می‌بینید که با دوربین‌های هریک از این گوشی‌ها گرفته شده‌اند؛ سازنده‌ی ویدیو درباره‌ی آن‌ها به شما توضیح می‌دهد و در نهایت نتیجه‌گیری با خودتان است.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و ویدیوی مقایسه‌ی عملکرد دوربین‌های پنج دستگاه از پرسروصداترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۶ را ببینید.

منبع: Pocket Now

منبع متن: digikala