همانطور که پیشبینی میشد، گیمپلی The Last of Us Part 2 در E3 2018 نه تنها از دید فنی و بصری، بلکه از نظر سیستم مبارزات و مکانیکهای مخفی کاری، فوقالعاده به نظر میرسید. این گیمپلی به قدری زیبا بود که شاید در نگاه اول واقعی به نظر نرسد و از آن به عنوان وسیلهی برای بازرایابی […]
کارگردان افسانهای سری Metal Gear یعنی هیدئو کوجیما برای توسعه عنوان جدید خود، Death Stranding، تمام توان خود را گذاشته است و میخواهد که بهترین تجربهی ممکن را ارائه دهد. Death Stranding یکی از مورد انتظارترین عناوین انحصاری پلیاستیشن ۴ به شمار میرود و طرفداران انتظارات زیادی از آن دارند که بدون شک دلیلش کارگردانی […]
کتابچه آموزشی «نحوه معرفی یک بازی به ناشر در ۳۰ دقیقه» جهت راهنمایی شرکتکنندگان در TGC2018 برای حضور حرفهایتر در این رویداد منتشر شد. مهارت ارائه یک بازی به ناشران و سرمایهگذارن بینالمللی یکی از مهمترین مهارتهایی است که هر تیم ساخت بازی باید آن را داشته باشد. در واقع این بخش نقطه شروع فروش […]
Halo بازمیگردد و در کنار آن شاهد بازگشت Master Chief خواهیم بود. در مراسم E3 2018 شرکت مایکروسافت (Microsoft) به معرفی عناوین زیادی پرداخت، یکی از بزرگترین این عناوین که مایکروسافت کنفرانس خود را با آن شروع کرد، Halo: Infinite بود. تریلر نمایش داده شده از این بازی بسیار جالب بود و با نمایی از شخصیت افسانهای […]
نمایش The Last of Us Part II در E3 2018 بسیار خیرهکننده بود و نه تنها جلوههای بصری، بلکه مبارزات هم بهقدری روان و خوب بهنظر میرسیدند که انگار از گیمپلی واقعی بازی بهدست نیامدهاند اما خیالتان راحت باشد، آن نمایش در واقع گیمپلی واقعی بازی بود!
E3 2018 تعدادی اعلامیههای مربوط به بتل رویال را به خود دید. در کنفرانس EA Play، استودیوی DICE وجود یک حالت بتل رویال در Battlefield V را تایید کرد و Nintendo از Fortnite برروی Switch بدون حالت Save the World آن رونمایی نمود. از طرفی دیگر، Bethesda هیچ چیزی در رابطه حالت بتل رویال در طول کنفرانس خبری خود نگفت.
در زمان انتشار Destiny 2 این بازی به همراه تعدادی محتوای انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ عرضه شد. در آن زمان اعلام شد که این موارد حداقل تا پاییز ۲۰۱۸ در انحصار کنسول شرکت سونی باقی خواهد ماند. حال زمان پایان انحصار این محتوای اضافی از سوی شرکت سازنده اعلام شده است. با توجه با […]
جهت راهنمایی شرکتکنندگان در TGC2018 برای حضور حرفهایتر در این رویداد منتشر شد. مهارت ارائه یک بازی به ناشران و سرمایهگذارن بینالمللی یکی از مهمترین مهارتهایی است که هر تیم ساخت بازی باید آن را داشته باشد. در واقع این بخش نقطه شروع فروش بازی است.