با مقایسه دو کنسول نینتندو سوئیچ و پلی استیشن ۲ در سال اول عرضه خود ،کنسول نینتندو سوئیچ ثابت کرد که ارزش آن را دارد تا به یکی از بزرگترین کنسولهای تاریخ تبدیل شود. همانطور که مطلع هستید اطلاعات فروش این هفته ژاپن توسط سایت آماری Media Creates منتشر شد که نشان میدهد نینتندو سوئیچ […]
۲۰۱۷ سال خوبی در زمینهی اخبار و معرفیهای جدید برای طرفداران Yakuza بوده و خوشبختانه قرار است که در سال ۲۰۱۸ نیز بیش از اینها سورپرایز شویم. تهیهکنندهی اجرایی Yakuza و مدیر ارشد نوآوری سگا یعنی Toshihiro Nagoshi، طی مصاحبهای با وبسایت ۴Gamer اظهار داشته است که در سال ۲۰۱۸ برروی انتشار عناوینی که معرفی کردهاند […]
زمانی که Nintendo Switch برای اولین بار به بازار عرضه شد، شرکت Nintendo سریعا اعلام کرد که این کنسول سریعترین فروش را در مقایسه با دیگر کنسولهای این شرکت داشته است؛ ولی خب این بیانیه براساس اطلاعات زیادی منتشر نشده بود چرا که این آمار تنها دو روز بعد از عرضه کنسول اعلام شده بود. خب به نظر شما از آن زمان وضعیت Switch چگونه بوده است؟ خب میتوان گفت بسیار عالی بوده مخصوصا در ژاپن!
اگر از طرفداران سرسخت بازیهای ویدئویی هستید در جای درستی قرار دارید. چرا که کلاب رنتر سایت اجاره آنلاین - با فراهم کردن امکان اجاره بازی ps4 در کنار اجاره کنسول بازی شما را به دنیای بازیهای روز دنیا میبرد. حتی آن زمانها که کنسولهای ساده مثل آتاری، بازیهایی بی سر و ته! با گرافیک بسیار ساده و خندهدار ارائه می دادند باز هم همۀ افراد دیوانه بازی با این کنسولها بودند. اما دیری نگذشت که کنسولهای بازی آنقدر پیشرفت کرد که هم تشخیص یک بازی از واقعیت مشکل شده، هم صرف نظر کردن از انجام این بازیها!!!
در طی اشتباه فروشگاه Playstation نام و جزئیاتی از جدیدترین بسته الحاقی بازی Destiny 2 لو رفت.
بر اساس اطلاعات موجود در پروفایل کاربری شاون الیوت (Shawn Elliott)، این طراح بازیهای ویدئویی استودیوی آرکان (Arkane Studios) – که ساخت بازیهایی نظیر Dishonored Prey را در کارنامه داشته است – را ترک کرده و به شرکت ۲K Games پیوسته است. الیوت عضوی از تیم توسعه استودیوی جدید شرکت ۲K خواهد بود که در […]
بنیانگذار شرکت Bethesda یعنی آقای "کرستوفر ویور" (Christopher Weaver) احتمالا برای بیشتر گیمرهای جوان نانشناخته باشد ولی وی نقشی عظیم در ساخت این شرکت محبوب داشته است. وی Bethesda را در سال 1986 بنا نهاد و ساخت اولین بازی شبیهساز فیزیکی بر مبنای ورزش (فوتبال) یعنی Gridiron را که هماکنون نقش ریشه و فوندانسیون سری Madden شرکت Ea را دارد، مدیریت کرد. البته موفقیت و پیشرفت غیرمنتظره آنها در سال 1994 و با The Elder Scrolls: Arena رخ داد که "ویور" نیز در توسعه آن نقش داشت.