Divinity: Original Sin 2،‌ بهترین بازی سال 2017 از دید PCGamer

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCGamer، تیم منتقدان این سایت، بازی Divnity: Original Sin 2 را به عنوان بهترین بازی سال 2017 انتخاب کردند.

این عنوان در سبک نقش‌آفرینی بوده و توسط Larian Studios عرضه شده است. نسخه‌ی اول که در سال 2014 عرضه شده بود نیز بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفت. نسخه‌ی دوم توانست با میانگین متای 93 به یکی از بهترین عناوین نقش‌آفرینی تاریخ تبدیل شود.

در ادامه با نظر یکی از منتقدان PCGamer همراه باشید:

"اصلا شکی هم وجود داشت؟ Divinity: Original Sin 2 واضحا بهترین بازی سال بود. نه تنها این یک بازی نقش‌آفرینی عظیم است بلکه طبع پرهرج و مرج و همچنین بازیکن‌محوری دارد که در GOTYهای چندسال اخیر PCGamer شاهد آن بودیم. سیستم مبارزات عنصر‌محور این بازی به شما راه‌حل‌های بسیار خلاقانه و غیرقابل پیش‌بینی برای برنده شدن می‌دهد که معمولا عکس‌العمل‌های زنجیری بسیار گیج‌کننده‌ای را ایجاد می‌کند. مهم نیست الکتریسیته وارد خون شخصی کرده یا با ترکیب چند جادوی مختلف با دمیج وارد کردن به خود یک باس‌فایت را رد کنید، نه تنها قادر به انجام این‌جور آزمایش‌ها هستید بلکه به شما پاداشی هم داده خواهد شد."

شما می‌توانید نقد این بازی را توسط پردیس‌گیم در اینجا بخوانید. در پایان دیدگاه خود را در رابطه با این بازی به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame