ابسیدین (Obsidian) و پارادوکس (Paradaox) از Pillars of Eternity: Complete Edition رونمایی کرده و تاریخ عرضه‌ی آن برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان را اعلام نموده‌اند. ابسیدین سال مهیج و پرکاری را در پیش دارد و قرار است که Pillars of Eternity II: Deadfire و محتوای دانلودی جدیدی را برای Tyranny عرضه کند، اما با این […]

Pillars Of Eternity: Complete Edition به کنسول‌ها راه می‌یابد

ابسیدین (Obsidian) و پارادوکس (Paradaox) از Pillars of Eternity: Complete Edition رونمایی کرده و تاریخ عرضه‌ی آن برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان را اعلام نموده‌اند.

ابسیدین سال مهیج و پرکاری را در پیش دارد و قرار است که Pillars of Eternity II: Deadfire و محتوای دانلودی جدیدی را برای Tyranny عرضه کند، اما با این حال، به‌تازگی تایید کرده است که نسخه‌ی کامل Pillars of Eternity در ۲۹ اوت مصادف با ۷ شهریور، با قیمت ۵۰ دلار برروی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

اگر تاکنون موفق به تجربه‌ی Pillars of Eternity برروی رایانه‌های شخصی نشده‌اید، می‌توانید تا دو ماه دیگر، از نسخه‌ی کنسولی آن با تمامی گسترش‌دهنده‌ها و به‌روزرسانی‌ها لذت ببرید. همچنین پارادوکس و ابسیدین تلاش  کرده‌اند که عناصر بازی همچنان حفظ شوند و گیم‌پلی نیز سازگار و مطابق با پلتفرم‌های جدید باشد. پارادوکس طی بیانیه‌ای، در این خصوص گفته است:

Pillars of Eternity: Complete Edition نه‌تنها تمامی محتویات را در خود جای داده است، بلکه Paradox Arctic نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان این عنوان نقش‌آفرینی موفق را برای تجربه با کنترلر کاملاً به‌روزرسانی کرده و رابط کاربری را برای دید بهتر در تلویزیون از دوباره طراحی کرده است. بازیکنان نیز می‌توانند به لطف منوها و کنترل‌های هماهنگ و سازگار با تلویزیون، به راحتی بخش باجزئیاتِ ساخت شخصیت، نبردهای بی‌توقف و گروه‌های مختلف را هدایت کنند.

منبع متن: gamefa