طبق آخرین اخبار پیرامون بازی Skull & Bones، به تازگی اعلام شده است که بخش داستانی در این عنوان وجود خواهد داشت. همان طور که می‌دانید، بازی Skull & Bones در هفته گذشته طی کنفرانس شرکت یوبی سافت (Ubisoft) در رویداد E3 2017، معرفی شد و شاهد نمایش‌هایی از این بازی بودیم. این بازی در […]

بخش داستانی در عنوان Skull & Bones وجود خواهد داشت

طبق آخرین اخبار پیرامون بازی Skull & Bones، به تازگی اعلام شده است که بخش داستانی در این عنوان وجود خواهد داشت.

همان طور که می‌دانید، بازی Skull & Bones در هفته گذشته طی کنفرانس شرکت یوبی سافت (Ubisoft) در رویداد E3 2017، معرفی شد و شاهد نمایش‌هایی از این بازی بودیم. این بازی در سبک جدید دریانوردی و نبرد‌ های آن قرار دارد که طرفداران بازی Assassin’s Creed: Black Flag، قطعا از این عنوان هم استقبال خواهند کرد. در واقع سازندگان برای ساخت این بازی، از همین نسخه از سری بازی Assassin’s Creed الهام گرفته اند.

حال بعد از گذشت مدتی، سازندگان اعلام کرده اند که بازی Skull & Bones دارای بخش داستانی خواهد بود و بازیکنان می‌توانند در آن مانند هر بازی دیگری، ماموریت‌ها، مراحل آفلاین و … را انجام دهند.

در ادامه Alex Monney مدیر استودیوی Ubisoft Singapore ادامه داد:

بازی جدید تیم ما یعنی Skull & Bones ، از بخش داستانی و یک کمپین مخصوص به خود برخوردار خواهد بود که بازیکنان قادر هستند ماموریت‌های زیادی را در خط داستانی بازی انجام دهند و با شخصیت‌های نمادین جدیدی ملاقات کنند. این بخش داستانی از بخش چندنفره بازی جدا نخواهد بود و با هم ارتباط خواهند داشت.

شما در مراسم E3 2017 شاهد نمایشی از این بازی در بخش Loot Hunt (شکار غنائم) بودید که بازیکنان در آن به رقابت و یا مبارزه با یکدیگر مشغول هستند. بدون شک این بخش، از کوچک ترین قسمت‌های این بازی خواهد بود و در آینده بخش‌های بزرگ تر دیگری هم وجود خواهند داشت که معرفی خواهند شد.

منبع متن: gamefa