بازی جدید هیرونوبو ساکاگوچی، خالق سری فاینال فانتزی به تازگی معرفی شده که Terra Battle 2 نام دارد و حال، استودیوی Mistwalker، اولین اطلاعات و تصاویر از بازی را منتشر کرده است. علاه بر عنوان Terra Battle 2، استودیوی Mistwalker در حال کار برروی پروژه Terra Wars نیز هست و این نشان می‌دهد که سازندگان از عملکرد خوب قسمت […]

اولین تصاویر از عنوان Terra Battle 2 منتشر شد

بازی جدید هیرونوبو ساکاگوچی، خالق سری فاینال فانتزی به تازگی معرفی شده که Terra Battle 2 نام دارد و حال، استودیوی Mistwalker، اولین اطلاعات و تصاویر از بازی را منتشر کرده است.

علاه بر عنوان Terra Battle 2، استودیوی Mistwalker در حال کار برروی پروژه Terra Wars نیز هست و این نشان می‌دهد که سازندگان از عملکرد خوب قسمت اول بازی برروی گوشی های هوشمند و رایانه های شخصی راضی بوده اند و بسیار انگیزه دارند.

اول از همه مشخص شد که هر دوی این بازی ها برای مناطق غربی نیز منتشر خواهند شد، هر چند که فعلا تاریخ انتشار مشخصی در دست نیست. علاوه بر این، دریافتیم که Terra Wars از همین الآن پلتفرم های خود را مشخص کرده است و مانند بازی‌های Terra Battle و Terra Battle 2 برروی پلتفرم های آی او اس، اندروید و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. این موضوع مشخص می‌کند که فعلا خبری از نسخه کنسولی بازی نیست، زیرا مدتی پیش ساکاگوچی قول داده بود که بازی را به کنسول های خانگی (یا حتی دستی) بیاورد.

عنوان Terra Wars با همکاری استودیوی Azrest ساخته می‌شود؛ استودیویی که پیش از این برروی جلوه های بصری قسمت اول سری کار کرده بود و همچنین در کار ساخت بازی Mario & Sonic at the Rio 2016 Olympic Games نیز دخالت داشته است. آن ها هم اکنون در حال کار برروی Hey! Pikmin هستند و با نینتندو قرارداد بسته اند.

علاوه بر این ها، جزئیاتی از گیم‌پلی بازی Terra Battle 2 منتشر شد. طبق اطلاعات به دست آمده، باید منتظر یک تجربه کاملا متفاوت از گیم‌پلی بازی باشیم که البته هسته و مکانیک های اصلی بازی پیشین را نگه داشته است. در بازی یک نقشه از دنیای بازی قرار دارد که بازی‌بازان می توانند پیش از آغاز هر نبرد، ترکیب و چینش خود را انتخاب کنند. همچنین وعده داستانی قدرتمند، احساسی و درگیر کننده نیز به بازی‌بازان داده شده است.

عنوان Terra Battle 2 در سال جاری میلادی برای پلتفرم های آی او اس، اندروید و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد و پس از آن، اطلاعات جدیدی از بازی Terra Wars به انتشار خواهد رسید. شما می‌توانید اولین تصاویر منتشر شده از بازی Terra Battle 2 را در زیر مشاهده کنید:

چندی پیش اعلام شد که خط داستانی جدید Terra Battle را کارگردان بازی NieR: Automata می‌نویسد. این بازی به واقع تبدیل به یک موفقیت خوب و روحیه دهنده شد و طبق اخبار منتشر شده، ۲٫۷ میلیون دانلود را در مقیاس جهانی به همراه داشته است.

به مناسبت همین موفقیت، آقای ساکاگوچی اعلام کرد که قرار است یک خط داستانی (خط ماموریت) جدید برای بازی Terra Battle ساخته شود و خبر خوب دیگر آن است که این خط داستانی با همکاری یک تیم حرفه ای ساخته خواهد شد. این طور که مشخص شده، کارگردان بازی ستایش شده NieR: Automata، آقای یوکو تارو (Yoko Taro) وظیفه نوشتن داستان خط داستانی جدید Terra Battle را به عهده گرفته، کیچی اوکابه (Keiichi Okabe)، آهنگ ساز بازی مذکور، کار ساخت موسیقی را بر عهده دارد و همچنین طراح شخصیت بازی The Last Story، آقای کیمیهیکو فوجیساکا (Kimihiko Fujisaka)، کار طراحی شخصیت برای بازی را بر عهده دارند.

اگر دیدن نام های این سازندگان در کنار یکدیگر به نظر آشنا می‌آید، باید بگویم که دلیل آن همکاری های سابق این سه نفر است. این اولین باری نیست که این عوامل در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند؛ یوکو و فوجیساکا پیش از این بر سر ساخت بازی‌های Drakengard و Drakengard  ۲ برای کنسول پلی‌استیشن ۲ همکاری داشته اند و برای ساخت قسمت سوم این سری، آقای اوکابه نیز به آن ها پیوسته است (Drakengard 2 برای کنسول پلی‌استیشن ۳ عرضه شده است).

منبع متن: gamefa