The Game Bakers و Limited Run Games اعلام کرده‌اند که امروز، نسخه‌ی فیزیکی پلی‌استیشن ۴ عنوان Furi به همراه موسیقی متن آن را منتشر می‌کنند. همچنین، آن‌ها خبر از عرضه‌ی نسخه‌ی کلکسیونیِ رایانه‌های شخصی در هفته‌ی آینده داده‌اند. با توجه به وب‌سایت Limited Run Games، نسخه‌ی فیزیکی پلی‌استیشن ۴ عنوان Furi به ۵٫۰۰۰ نسخه محدود می‌شود و […]

از نسخه‌های فیزیکی و کلکسیونی Furi برای پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های‌ شخصی رونمایی شد

 The Game Bakers و Limited Run Games اعلام کرده‌اند که امروز، نسخه‌ی فیزیکی پلی‌استیشن ۴ عنوان Furi به همراه موسیقی متن آن را منتشر می‌کنند. همچنین، آن‌ها خبر از عرضه‌ی نسخه‌ی کلکسیونیِ رایانه‌های شخصی در هفته‌ی آینده داده‌اند.

با توجه به وب‌سایت Limited Run Games، نسخه‌ی فیزیکی پلی‌استیشن ۴ عنوان Furi به ۵٫۰۰۰ نسخه محدود می‌شود و باید هرچه سریع‌تر برای خریدش دست به کار شد. همچنین این نسخه که Definitive نام دارد، علاوه بر بازی اصلی، از محتوای دانلودی One More Fight و یک کد مخصوص برای دانلود مسیقی متن برخوردار است. Furi: Definitive Edition با قیمت ۳۰ دلار به انتشار می‌رسد و این درحالی است که نسخه‌ی معمولیِ دیجیتالی آن، ۲۰ دلار قیمت دارد.

علاوه بر این، از نسخه‌ی IndieBox عنوان Furi رونمایی شده است که در هفته‌ی آینده با قیمت ۳۰ دلار عرضه می‌شود و حاوی نسخه‌ی Definitve، کیس بلو-ری، موسیقی متن، راهنمای ۲۴ صفحه‌ای و یک برچسب است. در ضمن، باید از کدی که در این نسخه وجود دارد برای فعال‌سازی بازی در استیم استفاده کنید. IndieBox را می‌توانید از اینجا پیش‌خرید کنید.

در حال حاضر، Furi به‌صورت دیجیتالی در دسترسِ پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی است.

منبع متن: gamefa