به پانزدهمین شماره از مجله بازینامه رسیدیم. در این پانزده شماره به پشتوانه حمایت خوانندگان خوبی که داریم، توانسته‌ایم به خوبی در مسیر رشد قرار بگیریم. مثل همیشه با مقالات متنوعی به میزبانی خوانندگان آمده‌ایم. بخش بازی‌های بردگیم همان‌طور که شماره پیش هم اعلام شد به عضو دائمی مجله تبدیل شده و در این دو […]

شماره پانزدهم مجله بازینامه منتشر شد

به پانزدهمین شماره از مجله بازینامه رسیدیم. در این پانزده شماره به پشتوانه حمایت خوانندگان خوبی که داریم، توانسته‌ایم به خوبی در مسیر رشد قرار بگیریم.

مثل همیشه با مقالات متنوعی به میزبانی خوانندگان آمده‌ایم. بخش بازی‌های بردگیم همان‌طور که شماره پیش هم اعلام شد به عضو دائمی مجله تبدیل شده و در این دو شماره دو مطلب در این حوزه داریم. بازی‌های مستقل هم به قوت قبلی خود باقی هستند و این شماره دو مطلب مفصل به همراه مصاحبه در آن قرار دارد. البته یکی از این مصاحبه‌ها اختصاصی است و توسط ما با آرتیست بازی Rise & Shine صورت گرفته. بررسی نسبتا مفصلی نیز از بازی Little Nightmares ترتیب داده‌ایم تا بخش بازی‌های مستقل این شماره تکمیل‌تر از همیشه باشد. مقالات آموزشی این شماره نیز به مبحث طراحی بازی اختصاص یافته‌اند.

منبع متن: gamefa