بالاخره انتشار عنوان Call Of Duty 4: Modern Warfare Remastered به صورت مستقل (Standalone) تایید شد. این موضوع را امروز اکتیویژن تایید کرد. این شرکت همچنین اعلام کرد نسخه پلی‌استیشن ۴ بازی هفته آینده منتشر خواهد شد. عنوان Modern Warfare Remastered در تاریخ ۲۷ ژوئن (۶ تیر) برای پلی‌استیشن ۴ در خرده‌ فروشی‌ها و فروشگاه پلی‌استیشن با […]

عرضه Call Of Duty 4: Modern Warfare Remastered به صورت مستقل تایید شد

بالاخره انتشار عنوان Call Of Duty 4: Modern Warfare Remastered به صورت مستقل (Standalone) تایید شد. این موضوع را امروز اکتیویژن تایید کرد. این شرکت همچنین اعلام کرد نسخه پلی‌استیشن ۴ بازی هفته آینده منتشر خواهد شد.

عنوان Modern Warfare Remastered در تاریخ ۲۷ ژوئن (۶ تیر) برای پلی‌استیشن ۴ در خرده‌ فروشی‌ها و فروشگاه پلی‌استیشن با قیمت ۴۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. در قسمتی از اطلاعیه شرکت اکتیویژن به «دیگر پلتفرم‌ها» ( که احتمالا منظورشان رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان است) اشاره شده است و گفته شده است که در آینده برای دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه خواهد شد؛ ولی متاسفانه تاریخ دقیقی برای عرضه برای آن‌ها مشخص نشده است.

محتواهای الحاقی عناوین سری Call Of Duty معمولا یک ماه پس از انتشار نسخه ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهند گرفت. البته باید ببینیم که آیا باز هم محتواهای الحاقی این عنوان در انحصار زمانی پلی‌استیشن ۴ قرار دارند یا خیر.

پیش‌تر این عنوان تنها با خرید نسخه ویژه‌ای از Call of Duty: Infinite Warfare در دسترس قرار می‌گرفت. از همان زمان نیز شایعاتی مبنی بر انتشار این عنوان به صورت مستقل منتشر شده بود که حال، عرضه آن تایید شد.

عنوان Modern Warfare Remastered بخش داستانی نسخه اصلی را به همراه گرافیک و جلوه‌های بصری و صدای بروزشده و بهینه شده را شامل می‌شود. علاوه بر این، در بخش چند نفره نیز تغییراتی اعمال شده است. همچنین محتوای الحاقی این عنوان نیز که شامل نقشه‌های متنوعی است، در ماه مارس سال جاری میلادی منتشر شدند. البته این بسته الحاقی به طور رایگان در نسخه مستقل این بازی وجود ندارد.

منبع متن: gamefa