ناشر عنوان Let It Die، عنوانی که مدتی است بین بازی بازان بسیار محبوب شده است، مشغول کار بر روی عنوان جدیدی برای نینتندو سوییچ است. این عنوان در حال حاضر در دست توسعه است و با وجود این که GungHo اطلاعات چندانی از آن منتشر نکرده است، درباره‌ی ماهیت آن مختصر سخن گفته است. […]

ناشر عنوان Let It Die مشغول ساخت عنوانی جدید است

ناشر عنوان Let It Die، عنوانی که مدتی است بین بازی بازان بسیار محبوب شده است، مشغول کار بر روی عنوان جدیدی برای نینتندو سوییچ است. این عنوان در حال حاضر در دست توسعه است و با وجود این که GungHo اطلاعات چندانی از آن منتشر نکرده است، درباره‌ی ماهیت آن مختصر سخن گفته است.

طبق صحبت‌های GungHo، این بازی یک عنوان کاملاً جدید و اکشن خواهد بود. مدیر عامل GungHo، آقای کازوکی موریشیتا، گفته است که این عنوان نزدیک به ۵ سال است که در دست ساخت می‌باشد. همچنین خاطر نشان کرد که آن‌ها مردد بودند که با این بازی چه کنند تا این که نینتندو سوییچ معرفی شد و با قابلیت‌های جدیدی که به همراه خود آورد GungHo به این نتیجه رسید که سوییچ گزینه خوبی برای این بازی است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این عنوان منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد این بازی از عناوین قابل انتظار نینتندو سوییچ خواهد بود.

منبع متن: gamefa