به‌تازگی، شان لیدن (Shawn Layden) به‌عنوان مدیر سونی آمریکا، گفته است که این شرکت قطعاً پلی‌استیشن ۴ را می‌سازد. درحالی که مایکروسافت با عرضه‌ی ایکس‌باکس وان ایکس، می‌خواهد از نسل‌بندی کنسول‌ها فراتر برود و نینتندو نیز تقریباً از چنین قاعده‌ای پیروی می‌کند، سونی همچنان به قاعده‌ی نسل‌بندی کنسول‌ها اعتقاد دارد. شان لیدن در گفت و گو […]

سونی مصمم به ساخت پلی‌استیشن ۵ است

به‌تازگی، شان لیدن (Shawn Layden) به‌عنوان مدیر سونی آمریکا، گفته است که این شرکت قطعاً پلی‌استیشن ۴ را می‌سازد.

درحالی که مایکروسافت با عرضه‌ی ایکس‌باکس وان ایکس، می‌خواهد از نسل‌بندی کنسول‌ها فراتر برود و نینتندو نیز تقریباً از چنین قاعده‌ای پیروی می‌کند، سونی همچنان به قاعده‌ی نسل‌بندی کنسول‌ها اعتقاد دارد.

شان لیدن در گفت و گو با وب‌سایت آلمانی Golem.de، به این موضوع اشاره کرده که سونی تصمیمی قطعی برای ساخت کنسول پلی‌استیشن ۵ گرفته است و قطعاً آن را می‌سازد. این کنسول جدید، قدم بزرگ بعدی سونی به حساب می‌آید که البته طبق گفته‌ی این شرکت، هنوز مدتی تا آغاز توسعه‌ی آن باقی مانده است. همچنین به نظر می‌رسد که سونی نمی‌خواهد روند ارتقای سخت‌افزار کنسول خود را ادامه دهد و علاقه‌ای به آن ندارد.

علاوه بر این‌ها، شان لیدن در مصاحبه‌ی جدید خود، این نکته را متذکر شده است که هیچ‌گاه شاهد عناوین انحصاری و مخصوصِ پلی‌استیشن ۴ پرو نخواهیم بود و هر عنوانی که برروی پلی‌استیشن ۴ پرو در دسترس قرار می‌گیرد، حتماً برای پلی‌استیشن ۴ معمولی نیز منتشر شده است.

شان لیدن با گفته‌های جدیدش، به نوعی ثابت کرده است که سونی همواره به روند قبلی و ثابت خود یعنی نسل‌بندی کنسول‌ها پایبند است، درحالی که مایکروسافت و نینتندو تا حدودی روند جدیدی را در پیش گرفته‌اند.

منبع متن: gamefa