MSI با افتخار جدیدترین کارتهای گرافیک فوق العاده LIGHTNING  را رسما معرفی می نماید.  GeForce® GTX 1080 Ti LIGHTNING Z که برای ایجاد تمایز ساخته شده است، تکنولوژی های به روز صنعت کامپیوتررا با  قابلیت های شناخته شده از قبیل طراحی TRI-FROZR همراه با فن های  TORX 2.0 ، تکنولوژی  SuperPipe  و قطعات با استاندارد […]

GEFORCE® GTX 1080 TI LIGHTNING Z توسط MSI معرفی شد | صاعقه‌ای بزرگ در راه است

MSI با افتخار جدیدترین کارتهای گرافیک فوق العاده LIGHTNING  را رسما معرفی می نماید.  GeForce® GTX 1080 Ti LIGHTNING Z که برای ایجاد تمایز ساخته شده است، تکنولوژی های به روز صنعت کامپیوتررا با  قابلیت های شناخته شده از قبیل طراحی TRI-FROZR همراه با فن های  TORX 2.0 ، تکنولوژی  SuperPipe  و قطعات با استاندارد نظامی تلفیق نموده و یک شاهکار مهندسی را برای شما طراحی نموده است.

طراحی دمایی بی رقیب

MSI همواره در زمینه طراحی دمایی توسط حرفه ای ها مورد تایید بوده است. هم اکنون نیز تکنولوژی TRI-FROZR  بر روی  GTX 1080 Ti LIGHTNING Z مهر تثبیت این ادعا می باشد. با استفاده از ۲ فن ۱۰ سانتیمتری و یک فن ۹ سانتی متری TORX 2.0 با  دو نوع تیغه  یکی معمولی و دیگری  پراکنده کننده ، جریان هوای زیادی را با کمترین صدا ایجاد می نماید. دو  لوله ۸ میلیمتری SuperPipe  گرما را سریعتر انتقال داده و تا ۷۰۰ وات گرما را دفع می نماید.

MYSTIC LIGHT SYNC و افکت های RGB منحصر بفرد

تکنولوژی MSI  Mystic Light  با ارایه امکان شخصی سازی افکت های RGB سخت افزار ، چهره و ظاهری متفاوت به سیستم شما می دهد.با استفاده از نرم افزار MSI Mystic Light هماهنگی رنگها و افکت های کارت گرافیک ، مادربرد، فن ها و دیگر لوازم جانبی را فراهم نموده است.

BIOS دوگانه و طراحی بهترمنبع تغذیه

BIOS بر روی این کارت،  با ایجاد تغییراتی در سخت افزار به اورکلاکر های حرفه ای امکاناتی فراتر برای اورکلاکینگ می دهد. کاهش محدودیت های سخت افزاری، تمام توان کارت ها را در اختیار اورکلاکینگ قرار می دهد. فازهای برق بیشتر در طراحی منبع تغذیه، برق بیشتری را در دسترس اورکلاکر ها برای رکورد زدن قرار می دهد. برد PCB ده لایه این کارت دارای ۱۴ فاز برای GPU و ۳ فاز برای حافظه هستند تا بیشترین قدرت برا برای  اورکلاک های سنگین تضمین کنند.

قطعات دارای استاندارد نظامی کلاس ۴

قطعات با استاندارد نظامی ۴ بهترین کیفیت و استقامت را در مادربرد MSI GTX 1080 Ti LIGHTNING Z تضمین می نمایند.  آزمون های زیادی توسط آزمایشگاه های خارجی بر روی این قطعات صورت گرفته تا آنها را شایسته استاندارد   MIL-STD-810G  بدانند. فاز های   ۶۰ آمپری  DrMOS ظرفیت برقی بیشتری را ایجاد نموده و Hi-C CAP cores، Super Ferrite Choke و Solid CAP همه و همه در کنار هم بهترین عملکرد ممکن را در LIGHTNING Z فراهم آورده اند.

تنظیمات آن بورد

با بسته انحصاری اورکلاکینگ MSI  ، کارت گرافیک GTX 1080 Ti LIGHTNING Z تماما در اختیار شماست. نقاط V-Check  امکان اندازه گیری با دقت ولتاژهای GPU، حافظه و PLL را فراهم نموده اند.نمایشگر چندگانه دمایی، دمای  GPU، حافظه و PLL را در هر لحظه نمایش می دهد تا با استفاده از  گزینه Quadruple Overvoltage ولتاژآنها را برای رسیدن به کلاک بالاتر بیفزایید.

Specifications table

Model GeForce® GTX 1080 Ti LIGHTNING Z
GPU NVIDIA GeForce® GTX 1080 Ti
CUDA Cores ۳۵۸۴
Core Clock ۱۷۲۱ MHz / 1607 MHz (Lightning Mode)
۱۶۹۵ MHz / 1582 MHz (Gaming Mode)
۱۵۸۲ MHz / 1480 MHz (Silent Mode)
Memory Clock ۱۱۱۲۰ MHz (Lightning / Gaming mode)
۱۱۰۱۶ MHz (Silent mode)
Memory Size / Type ۱۱GB GDDR5
Memory Bus ۳۵۲-bit
Dimension / Weight ۳۲۰*۱۴۰*۶۱ mm
۱۷۰۷ g / 2988 g (card / package)
LED Mystic Light RGB
Thermal Design Tri-Frozr (3x TORX 2.0 Fans)
Power Connector ۳x 8-pin

منبع متن: gamefa