اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از تغییر رنگ لوگوی عنوان Spider-Man ساخته جدید استودیوی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) متعجب شده‌اید، باید عرض کنیم که در جریان داستان بازی متوجه علت آن خواهید شد.  پس از نمایش‌ موفق عنوان Spider-Man در مراسم E3 امسال، استودیوی اینسومنیاک گیمز درمورد بازی جدید در دست ساخت […]

علت تغییر رنگ لوگوی Spider-Man در جریان داستان بازی ارائه خواهد شد

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از تغییر رنگ لوگوی عنوان Spider-Man ساخته جدید استودیوی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) متعجب شده‌اید، باید عرض کنیم که در جریان داستان بازی متوجه علت آن خواهید شد. 

پس از نمایش‌ موفق عنوان Spider-Man در مراسم E3 امسال، استودیوی اینسومنیاک گیمز درمورد بازی جدید در دست ساخت خود بیشتر صحبت می‌کند و اینبار نیز در صفحه رسمی توئیتر خود اطلاعات جالبی را با طرفداران به اشتراک گذاشته، و جزئیاتی را در رابطه با مواردی که بازیکنان درطول بازی می‌توانند انتظارش را داشته باشند ارائه کرده است.

اولین و مهمترین نکته این است که، طراحی جدید لوگوی عنکبوت در نظر گرفته شده در جریان بازی توضیح داده خواهد شد. سازندگان با بیان اینکه نمی‌خواهند هیچگونه اطلاعاتی در اینباره لو دهند، اذعان داشتند که لوگوی جدید طراحی شده نیز جزوی از داستان بازی است.

مورد بعدی اینکه، در داخل بازی شخصیت‌های آشنای بسیاری وجود دارند اما اکثر آن‌ها نقشی متفاوت از آنچه که قبلا مشاهده کرده بودید خواهند داشت. دلیل آن هم این است که عنوان Spider-Man قرار است در دنیای مخصوص استودیوی اینسومنیاک گیمز ساخته و پرداخته شود.

به عنوان مورد آخر لازم بذکر است، اگر برایتان سوال شده که آیا شخصیت Symbiote در عنوان Spider-Man حضور خواهد داشت یا خیر؟ پاسخ سازندگان به این سوال “خیر” است.

عنوان Spider-Man قرار است درتاریخ نامعلومی در سال آینده بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شود. چندی پیش نیز شاون لیدن (Shawn Layden) مدیرعامل شعبه آمریکای بخش سرگرمی‌های سونی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت تلگراف، اعلام کرد که عناوین انحصاری معرفی شده برای پلی‌استیشن ۴ در نیمه اول سال ۲۰۱۸ منتشر خواهند شد.

منبع متن: gamefa