بازی Forza Motorsport 7 از جمله عناوینی است که شرکت مایکروسافت در نظر دارد تا آن را برای پلتفرم ویندوز ۱۰ (رایانه‌های شخصی) نیز در کنار کنسول ایکس‌باکس وان عرضه کند. اگر در زمره کسانی قرار دارید که فکر می‌کنند استودیوی ترن ۱۰ (Turn 10) تنها به انتشار یک پورت ساده از این بازی برای […]

استودیوی Turn 10: نسخه رایانه‌های شخصی Forza Motorsport 7 با کیفیت فوق‌العاده UHD 4K اجرا خواهد شد

بازی Forza Motorsport 7 از جمله عناوینی است که شرکت مایکروسافت در نظر دارد تا آن را برای پلتفرم ویندوز ۱۰ (رایانه‌های شخصی) نیز در کنار کنسول ایکس‌باکس وان عرضه کند. اگر در زمره کسانی قرار دارید که فکر می‌کنند استودیوی ترن ۱۰ (Turn 10) تنها به انتشار یک پورت ساده از این بازی برای رایانه‌های شخصی اکتفا خواهد کرد، باید بگوئیم که سخت در اشتباهید؛ چراکه اخیراً اعلام شده که استودیوی نامبرده متعهد به انتشار نسخه‌ای بسیار باکیفیت از این بازی برای رایانه‌های شخصی است.

رایان کوپر (Ryan Cooper)، مدیر اجرایی استودیوی ترن ۱۰، در ویدئویی که به تازگی از سوی انویدیا (Nvidia) در کانال اختصاصی این شرکت در سرویس یوتیوب منتشر شده است، به تشریح این قضیه پرداخت که در چند سال اخیر چگونه تلاش کرده‌اند تا بتوانند برای رایانه‌های شخصی بازی بسازند. وی در این زمینه ابراز داشت:

این واقعاً یک نقطه عطف بسیار بزرگ برای ماست. طی دو سال گذشته، با انتشار بازی‌های Forza Motorsport Apex و Forza Horizon یاد گرفتیم که چگونه برای رایانه‌های شخصی بازی بسازیم. با ارائه این نسخه جدید (منظور بازی Forza Motorsport 7 است) با کیفیت فوق‌العاده UHD 4K، حس خوبی از غوطه‌وری [در این عنوان] خواهید داشت. ما واقعاً بر روی این بازی تمرکز داریم. ما می‌خواهیم که این بازی کاملاً متفاوت از ساخته‌های قبلی‌مان باشد.

کوپر در ادامه تشریح کرد که یکی از دلایل اینکه بازی Forza Motorsport 7 یک تجربه کاملاً فراگیر خواهد بود، سیستم آب و هوایی آن است. وی در این باره اظهار داشت:

از طریق دوربین‌های برخورد ما و در حالیکه طوفان در ابتدای شروع مسابقه آغاز می‌شود و سپس هوا شروع به باران گرفتن می‌کند و [در نهایت] منجر به ایجاد گودال در [مسیرهای بازی] خواهد شد، کاملاً غرق این بازی خواهید شد. ممکن است که در طول مسیر تصمیم به تغییر مسیر خود بگیرید که این امر کاملاً احساس خطر و هیجان به وجود می‌آورد.

از سوی دیگر، مدتی قبل استودیوی ترن ۱۰ اعلام کرده بود که برای ساخت بازی Forza Motorsport 7 برای رایانه‌های شخصی از تکنولوژی‌های بسیار پیچیده‌ای بهره برده‌اند. خوشبختانه این مهم بدان معنا نیست که برای تجربه این بازی بر روی رایانه‌های شخصی نیاز به سیستم‌های سطح بالا و پرتوان خواهد بود چراکه Forza Motorsport 7 بر روی سیستم‌های متوسط نیز به خوبی اجرا خواهد شد.

بازی مورد انتظار Forza Motorsport 7 در تاریخ سه‌شنبه ۱۱ مهر ماه (۳ اکتبر ۲۰۱۷) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد گردید. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش مشخصات سیستم مورد نیاز و پیشنهادی این بازی برای رایانه‌های شخصی مشخص شد. از سوی دیگر، حجم آن نیز به صورت رسمی مشخص و اعلام شد که از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این باره دست یابید.

منبع متن: gamefa