در نهایت تاریخ انتشار بازی Gigantic، عنوانی در سبک MOBA که توسط استودیوی موتیگا (Motiga) توسعه یافته است و بیش از هر چیزی شخصیت‌ها و محیط‌های رنگارنگ آن به چشم می‌آید، مشخص و اعلام شد. بر اساس بیانیه اخیر استودیوی موتیگا (Motiga)، بازی Gigantic در تاریخ پنج‌شنبه ۲۹ تیر ماه (۲۰ جولای ۲۰۱۷) برای پلتفرم‌های […]

تاریخ انتشار بازی Gigantic مشخص شد

در نهایت تاریخ انتشار بازی Gigantic، عنوانی در سبک MOBA که توسط استودیوی موتیگا (Motiga) توسعه یافته است و بیش از هر چیزی شخصیت‌ها و محیط‌های رنگارنگ آن به چشم می‌آید، مشخص و اعلام شد. بر اساس بیانیه اخیر استودیوی موتیگا (Motiga)، بازی Gigantic در تاریخ پنج‌شنبه ۲۹ تیر ماه (۲۰ جولای ۲۰۱۷) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

نسخه‌های آزمایشی (بتا) بازی Gigantic در حال حاضر برای پلتفرم‌های ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد و علاقه‌مندان تا یک ماه دیگر نیز می‌توانند به تجربه این نسخه بپردازند.

در بیانیه اخیر استودیوی موتیگا آمده است که افرادی که علاقه‌مند به خرید بسته Founder’s Pack به ارزش ۲۹٫۹۹ دلار هستند علاوه بر ۱۸ قهرمان فعلی به ۲ شخصیت جدید و پاداشی برای بخش تک نفره دسترسی خواهند یافت. این در حالی است که اگر علاقه‌ای به خرید بسته نامبرده ندارید نیز می‌توانید از بازی Gigantic لذت ببرید چراکه این عنوان به صورت رایگان یا به اصطلاح Free-to-Play عرضه خواهد گردید.

لازم به اشاره است که به تازگی یک بروزرسانی برای نسخه آزمایشی بازی Gigantic منتشر شده است که شامل حالت مقابله با بات‌ها، بخش آموزشی جدید، چت صوتی و ویژگی‌هایی جدید در رابط کاربری آن می‌شود. همچنین، تمام افرادی که به نسخه آزمایشی این بازی دسترسی یابند، یک لباس ویژه دریافت خواهند کرد.

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار گزارشی بودیم که خبر از برنامه استودیوی موتیگا جهت عرضه بازی Gigantic تا انتهای ماه جاری میلادی می‌دادند. به این ترتیب و با توجه به تاریخ انتشار نهایی مشخص شده، به نظر می‌رسد که استودیوی نامبرده تصمیم به تاخیر کوتاه مدت آن جهت کار بیشتر بر روی این بازی گرفته است.

همانطور که پیشتر اشاره شد، بازی Gigantic در تاریخ پنج‌شنبه ۲۹ تیر ماه سال جاری (۲۰ جولای ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد گردید.

منبع متن: gamefa