این یک بازی بزرگ خواهد بود؛ آن ها فیلم نمی‌سازند پس زمان بیشتری نیاز است.می‌دانیم که توسعه دهنده Infamous، یعنی شرکت تولیدات ساکرپانچ در حال ساخت یک بازی جدید است، اما با این حال ما اطلاعات زیادی از آن نداریم. این بازی جایی در میان عناوین نشان داده شده در کنفرانس خبری سونی در E3 […]

سونی تأیید کرد که همچنان ساخت یک بازی از طرف سازندگان Infamous مطرح است

این یک بازی بزرگ خواهد بود؛ آن ها فیلم نمی‌سازند پس زمان بیشتری نیاز است.می‌دانیم که توسعه دهنده Infamous، یعنی شرکت تولیدات ساکرپانچ در حال ساخت یک بازی جدید است، اما با این حال ما اطلاعات زیادی از آن نداریم. این بازی جایی در میان عناوین نشان داده شده در کنفرانس خبری سونی در E3 امسال که چندی پیش برگزار شد، نداشت و تعجب همگان را برانگیخت که چطور این بازی از مدت‌ها قبل در دست ساخت قرار دارد و همچنان یک عنوان بی‌نام و نشان و معرفی نشده باقی مانده است.

رئیس استودیو‌های سونی در سراسر دنیا یعنی شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida) در بخشی از مراسم E3 امسال و در مصاحبه با سایت گیم‌اسپات به این موضوع اشاره کرد که چندین بار تا به حال این بازی را انجام داده است. صحبت‌های او در این مصاحبه به گونه‌ای بود که انگار دلش می‌خواست جزئیات بیشتری از این بازی مطرح کند، اما صحبت‌های خودش را به یکباره قطع کرد. احتمالاً می‌خواسته که با این کار معرفی کامل این بازی را به زمان دیگری موکول کند. بخشی از این صحبت‌ها را در ادامه می‌توانید بخوانید:

من این بازی را بارها و بارها انجام داده‌ام و هر بار که بازی می‌کردم… متأسفم بیشتر از این نباید چیزی بگویم. این یک بازی بزرگ خواهد بود؛ آن‌ها فیلم نمی‌سازند. موقعیت بسیار حساسی است.

در دسامبر سال ۲۰۱۵ اسکات راد (Scott Rohde) از پلی‌استیشن گفته بود که بخشی از بازی جدید ساکرپانچ قابل بازی است و اضافه کرد که این بازی را زمانی که در مراحل بسیار ابتدایی بود، با یوشیدا (Yoshida) انجام داده است. وی گفت که این بازی در زمانی که آن‌ها تجربه‌اش کردند بسیار “جالب” بود. وی همچنین این موضوع را نیز مطرح کرد که بازی در پروسه ساختی طولانی و روان قرار دارد و طبیعتاً بسیاری چیز‌ها تغییر خواهند کرد.

ساکرپانچ که متعلق به سونی است، آخرین بازی خود با نام Infamous: First Light را در آگوست سال ۲۰۱۴ منتشر کرد. سونی به این موضوع باور دارد که سری Infamous آینده درخشانی دارد و طبق شایعاتی که چندی پیش در سال جاری منتشر شد، این موضوع را خاطر نشان کردند که عنوان جدید ساکرپانچ در دست توسعه و ساخت قرار دارد.

همچنین سونی هم مدتی قبل اعلام کرد که برخی از پروژه‌های خود را در E3 به نمایش نگذاشتند تا در مراسم‌های بعدی از آن‌ها رونمایی کنند. احتمال زیادی وجود دارد که این پروژه‌ها برای رویداد PlayStation Experience 2017 زمان‌بندی باشند.

منبع متن: gamefa