عنوان Assassin’s Creed Origins به نظر می‌رسد که بیشتر یک بازسازی مورد نیاز برای ادامه‌ی این سری طولانی بازی می‌باشد. و علاوه بر چیزهایی مانند مبارزات، در حال تمدید کردن بخشی از بازی است که به عنوان ستونی برای این سری شناخته می‌شود و آن مکانیزم مخفی کاری می‌باشد. خبرگذاری Gamingbolt اخیرا مصاحبه‌ای را با Ashraf Ismail کارگردان […]

اطلاعاتی از مکانیزم مخفی‌کاری عنوان Assassin’s Creed Origins منتشر شد

عنوان Assassin’s Creed Origins به نظر می‌رسد که بیشتر یک بازسازی مورد نیاز برای ادامه‌ی این سری طولانی بازی می‌باشد. و علاوه بر چیزهایی مانند مبارزات، در حال تمدید کردن بخشی از بازی است که به عنوان ستونی برای این سری شناخته می‌شود و آن مکانیزم مخفی کاری می‌باشد.

خبرگذاری Gamingbolt اخیرا مصاحبه‌ای را با Ashraf Ismail کارگردان بازی انجام داد که در طی آن او اشاره کرد که چطور این مکانیزم برای بازی جدید اصلاح شده است.

“ما درباره‌ی مبارزات بسیار صحبت کردیم اما مخفی کاری نیز بسیار در بازی بکار خواهد آمد. وقتی که در مورد چهره‌ی این سری حرف می‌زنیم این مورد شاید بزرگترین چیزی است که به چشم می‌آید. اول از همه، یکی از چیزهای بزرگی که من فکر می‌کنم بازیکنان را هیجان زده می‌کند اضافه شدن یک عنصر بزرگ اکشن_نقش آفرینی به بازی است. دلیل اینکه ما این کار را انجام دادیم این بود که می‌خواستیم این عنوان از سبک‌های مختلف بازی کردن، که مردم دوست دارند Assassin’s Creed را به آن شکل بازی کنند پشتیبانی کند.

ما اکنون یک سیستم پیشرفت داریم که از تمام آن‌ها پشتیبانی می‌کند. اگر شما می‌خواهید یک جنگجو باشید. مشکلی ندارد شما توانایی‌های مورد نیاز را در اختیار دارید. شما تجهیزات مورد نیاز را در اختیار دارید و البته امکان ساخت و دستکاری کردن آن را نیز در اختیار خواهید داشت و اگر می‌خواهید یک قاتل مخفی و یا یک تکاور باشید باز تمامی موارد قبلی در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید تمامی چیزهای مختلف را مخلوط کرده و باهم تطبیق دهید. شما امکان این را دارید که قهرمانی را بسازید که خودتان می‌خواهید و این دقیقا همان حق انتخابی است که بازیکنان دوست دارند در اختیار داشته باشند.

از لحاض سبک، این چه معنی خواهد داشت وقتی شما قاتلی باشید که بتوانید هر کسی را با یک ضربه بکشید. شما مجبورید وقت خود را صرف این کنید. شما باید مهارت خود را در طی بازی بهبود بدهید. شما باید توانایی‌هایی را بدست بیاورید تا بتوانید از پشت به کسی ضربه بزنید. این نوعی روش آسیب رساندن است.”

همچنین در ادامه از او در مورد مکانیزم‌های مخفی کاری بازی و اینکه تیم توسعه‌دهنده چگونه این را در Origins ممکن ساخته‌اند که بازیکنان این امکان را داشته باشند که از چیزهای موجود در محیط استفاده کنند، توضیح داد.

“از لحاظ مکانیزم اصلی مخفی کاری، ما تمام سیستم ردیابی را تغییر داده‌ایم و اینکه این چگونه کار می‌کند ما می‌خواستیم که بازیکنان بتوانند به نوعی بیشتر تعقیب و گریز و مخفی شدن را تجربه کنند. به عنوان نمونه شما یک مشعل دارید و می‌توانید آن را به هر طرفی پرت کرده و حواس یک محافظ را جلب کنید اما همچنین می‌توانید آن را درون یک کومه‌ی علف خشک انداخته و حواس تعدادی زیادی از محافظان را پرت کنید. ایده اصلی آن است که یک ترکیب سازمان یافته در محیط وجود دارد، شما می‌توانید با محافظان درگیر شده و راه خود را به داخل باز کنید و یک بازیکن دیگر ممکن است تمام آن ها را دور بزند و در کل بازی را می‌توان به روش های مختلف جلو برد.”

عنوان Assassin’s Creed Origins ن۲۷ اکتبر امسال برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. شما می‌توانید مطالب اخیر بازی، مربوط به سیسنم جدید مراحل جانبی و اینکه موضوع بازی بیشتر به انجمن برادری اشاره دارد را از لینک‌های مربوطه مشاهده نمایید.

منبع متن: gamefa