هفته‌ی گذشته، سگا سرویس SEGA Forever را معرفی کرد و امکان تجربه‌ی رایگان عناوین قدیمی خود برروی گوشی‌های هوشمند را فراهم نمود. حال می‌بینیم که بعد از گذشت چند روز، این شرکت علاقه‌ی خود نسبت به ارائه‌ی این سرویس برای نینتندو سوئیچ را نشان داده است. مدیر ارشد بازاریابی سگا یعنی مایک ایوانز (Mike Evans)، در […]

سگا از ارائه‌ی عناوین SEGA Forever برروی کنسول‌هایی نظیر نینتندو سوئیچ می‌گوید

هفته‌ی گذشته، سگا سرویس SEGA Forever را معرفی کرد و امکان تجربه‌ی رایگان عناوین قدیمی خود برروی گوشی‌های هوشمند را فراهم نمود. حال می‌بینیم که بعد از گذشت چند روز، این شرکت علاقه‌ی خود نسبت به ارائه‌ی این سرویس برای نینتندو سوئیچ را نشان داده است.

مدیر ارشد بازاریابی سگا یعنی مایک ایوانز (Mike Evans)، در گفت و گو با وب‌سایت Gameindustry چنین گفته است:

پس بیشترین تمرکز من برروی گوشی‌های هوشمند است. این پروژه بسیار بزرگ است و واقعاً می‌خواهم که کار خود برروی گوشی‌های هوشمند را به اتمام برسانم. بعد از این، چند گزینه وجود دارد: می‌توانیم به رایانه‌های شخصی و فیسبوک توجه کنیم یا حتی این بازی‌ها را برروی کنسول‌هایی نظیر نینتندو سوئیچ ارائه دهیم.

سرویس سگا، عناوینی از کنسول‌های قدیمی و مختلف سگا مانند Genesis و Dreamcast را به‌طور رایگان در اختیارتان می‌گذارد. بازی‌های این سرویس به‌صورت آفلاین اجرا می‌شوند و از کنترلر و دخیره‌ی مراحل نیز پشتیبانی می‌کنند.

SEGA Forever با عناوین Sonic The Hedgehog ،Altered Beast ،Kid Chameleon ،Phantasy Star II و Comix Zone برروی اندروید و آی‌اواس شروع به کار کرده است و در هر دو هفته، به‌روزرسانی می‌شود.

منبع متن: gamefa