Shawn Layden رئیس شرکت سونی آمریکا اعلام کرد که تا مدتی طولانی شاهد عرضه‌ی پلی استیشن ۵ نخواهیم بود.  در مصاحبه‌ای اخیر شاون لیدن با Golem.du سوالاتی درباره‌ی پلی استیشن ۴، پرو و در آخر پلی استیشن ۵ شد. اولین سوال این که آیا در آینده بازی‌ای منتشر خواهد شد که فقط بر روی پلی […]

به گفته‌ی رئیس شرکت سونی آمریکا هنوز تا عرضه پلی استیشن ۵ زمان زیادی مانده است

Shawn Layden رئیس شرکت سونی آمریکا اعلام کرد که تا مدتی طولانی شاهد عرضه‌ی پلی استیشن ۵ نخواهیم بود.  در مصاحبه‌ای اخیر شاون لیدن با Golem.du سوالاتی درباره‌ی پلی استیشن ۴، پرو و در آخر پلی استیشن ۵ شد. اولین سوال این که آیا در آینده بازی‌ای منتشر خواهد شد که فقط بر روی پلی استیشن ۴ پرو اجرا شود؟

لیدن پاسخ داد:

این اتفاق هیچگاه نخواهد افتاد. تنها دلیلی که ما پلی استیشن ۴ پرو را عرضه کردیم این بود که به کسانی که می‌خواهند به کیفیت ۴K در بازی‌ها برسند حق انتخاب بدهیم. تمام بازی‌های آینده بر روی هر دو کنسول پلی استیشن ۴ معمولی و پرو منتشر خواهند شد.

در آخر از وی سوال شد که آیا سونی قصد دارد کنسول پلی استیشن ۵ را معرفی کند؟

مطمئنا زمان زیادی تا معرفی پلی استیشن ۵ مانده است اما قطعا ما این کنسول را به عنوان ادامه دهنده‌ی راه برند پلی استیشن در آینده خواهیم داشت.

هم‌چنین قبلا سازندگانی پیش بینی می‌کردند که کنسول‌های نسل ۹ در واقع کنسول‌های فیزیکی نیستند و نوعی فضای پردازش ابری می‌باشند.

نظر شما چیست؟

منبع متن: gamefa