بر اساس گزارش برخی از کسانی که در جریان رویداد Monster Hunter Summit توانسته‌اند نسخه آزمایشی (بتا) عنوان Monster Hunter XX را تجربه کنند، نسخه نینتندو سوییچ این بازی درست مانند نسخه نینتندو ۳Ds آن با نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه اجرا می‌گردد. بازی Monster Hunter XX قرار است که برای کنسول نینتندو سوییچ نیز […]

Monster Hunter XX با نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه بر روی نینتندو سوییچ اجرا خواهد شد

بر اساس گزارش برخی از کسانی که در جریان رویداد Monster Hunter Summit توانسته‌اند نسخه آزمایشی (بتا) عنوان Monster Hunter XX را تجربه کنند، نسخه نینتندو سوییچ این بازی درست مانند نسخه نینتندو ۳Ds آن با نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه اجرا می‌گردد.

بازی Monster Hunter XX قرار است که برای کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه گردد و طرفداران پرشمار آن انتظار گرافیکی بهبودیافته‌تر از ساخته جدید شرکت کپکام (CapCom) دارند.

ظاهراً، نسخه نینتندو سوییچ بازی Monster Hunter XX نیز درست همانند نسخه نینتندو ۳Ds آن با نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه اجرا می‌شود. عده‌ای از کارشناسان که فرصت تجربه نسخه آزمایشی این بازی را در جریان رویداد Monster Hunter Summit واقع در شهر توکیو بدست آورده‌اند، نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه آن را تائید کرده‌اند.

شرکت کپکام هفته گذشته رویداد Monster Hunter Summit را در کشور ژاپن برگزار کرد. این رویداد در محل Big Sight توکیو برگزار شد و در طی آن، طرفداران سری محبوب Monster Hunter این فرصت را یافتند تا فعالیت‌هایی مرتبط با این سری از جمله تجربه جدیدترین نسخه آن را انجام دهند. مسابقه‌ای با تمرکز بر روی نسخه نینتندو ۳Ds بازی Monster Hunter XX نیز در غرفه‌های متعددی برگزار شد.

لازم به ذکر است که نسخه نینتندو ۳Ds بازی Monster Hunter XX نیز با نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه اجرا می‌گردد و چندی پیش رسماً اعلام شد که این نسخه از قابلیت کراس-پلی (Cross-Play) با کنسول نینتندو سوییچ پشتیبانی به عمل می‌آورد.

البته هنوز مشخص نیست که آیا نرخ فریم این نسخه آزمایشی، نرخ فریم نسخه نهایی این بازی نیز خواهد بود یا خیر. شرکت کپکام هنوز در این باره به طور رسمی صحبت نکرده است.

بازی Monster Hunter XX در تاریخ جمعه ۳ شهریور ماه (۲۵ آگوست ۲۰۱۷) برای کنسول نینتندو سوییچ در کشور ژاپن عرضه و منتشر خواهد گردید. هنوز تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ این عنوان در دیگر بازارها یعنی بازار اروپا و آمریکای شمالی مشخص و اعلام نشده است.

منبع متن: gamefa