کنسول اکس باکس وان اکس مایکروسافت در ماه نوامبر عرضه می‌شود. این کنسول قوی‌ترین کنسولی است که تا به حال ساخته شده است و طبق صحبت آقای McCarthy، مخاطبین آن کسانی هستند که خواهان تجربه‌ی گیمینگ با کنسولی Ultra-High می‌باشند. گیم اسپات از ایشان پرسید که اکس باکس وان اکس برای چه کسانی عرضه خواهد […]

مایکروسافت:One X بهترین ترکیب قدرت و عملکرد را در بین کنسول ها ارائه می‌دهد

کنسول اکس باکس وان اکس مایکروسافت در ماه نوامبر عرضه می‌شود. این کنسول قوی‌ترین کنسولی است که تا به حال ساخته شده است و طبق صحبت آقای McCarthy، مخاطبین آن کسانی هستند که خواهان تجربه‌ی گیمینگ با کنسولی Ultra-High می‌باشند.

گیم اسپات از ایشان پرسید که اکس باکس وان اکس برای چه کسانی عرضه خواهد شد و ایشان پاسخ دادند:

آن هایی که که بهترین را می‌خواهند. ما اکس باکس وان اس هم داریم که ویژگی هایی چون HDR و ۴K برای ویدئو ها دارد پس همه چیز به انتخاب کاربر بستگی دارد. پشتیبانی از انتخاب کاربر عملی هوشمندانه در راهمان بود. من معتقدم مردم آنچه را انتخاب می‌کنند که به آن جذب شوند. من فکر می‌کنم وقتی آن ها اجراء محتوا روی اکس را تجربه کنند متوجه تفاوت می‌شوند. چه تجربه بازی هایی که توسعه دهندگان هیچ تفاوتی در آن برای این کنسول ایجاد نکردند و تنها بارگزاری سریع تر است و با فریم ریت روان تر انجام می‌شوند و چه تجربه عناوینی چون Anthem و Forza Motorsport 7 باشد که توسعه دهندگان آن ها را با ظرفیت بالا و نهایت کیفیت ساخته‌اند. آن ها تفاوت را احساس خواهند کرد.

McCarthy در ادامه گفت که اگر خواهان تجربه گیمینگ با نهایت کیفیت در کنسول هستید این بهترین قیمت ممکن برای آن است. McCarthy خاطر نشان کرد که از گران تر بودن و تفاوت قیمت اکس باکس وان اکس با پلی استیشن ۴ پرو به خوبی آگاه است اما ایشان معتقد است که هیچ کنسول دیگری با این قیمت ترکیبی به این شکل از قدرت و عملکرد ارائه نمی‌دهد.

اکس باکس وان اکس در روز دوازدهم آبان ماه عرضه خواهد شد و قیمت آن ۵۰۰ دلار خواهد بود.

 

منبع متن: gamefa