رئیس اکس‌باکس، فیل اسپنسر در مصاحبه‌ای با وب‌سایت رسمی مجله‌ی تایم درباره‌ی اهمیت بازی‌های ویدئویی برای مایکروسافت صحبت کرد. او همچنین گفت که برند اکس‌باکس تبدیل به یک نماد در کنسول‌ها شده است و اعتقاد دارد بازار کنسول‌ها بسیار بخش مهمی می‌باشد. فیل اسپنسر در ادامه، بخش اکس‌باکس لایو را مهم‌ترین دارایی مایکروسافت در بخش […]

فیل اسپنسر: برند اکس‌باکس در کنسول‌ها تبدیل به یک نماد شده است | اکس‌باکس لایو مهم‌ترین دارایی ما است

رئیس اکس‌باکس، فیل اسپنسر در مصاحبه‌ای با وب‌سایت رسمی مجله‌ی تایم درباره‌ی اهمیت بازی‌های ویدئویی برای مایکروسافت صحبت کرد. او همچنین گفت که برند اکس‌باکس تبدیل به یک نماد در کنسول‌ها شده است و اعتقاد دارد بازار کنسول‌ها بسیار بخش مهمی می‌باشد. فیل اسپنسر در ادامه، بخش اکس‌باکس لایو را مهم‌ترین دارایی مایکروسافت در بخش بازی‌های ویدئویی دانست. برای دریافت اطلاعات بیش‌تر با گیمفا همراه باشید.

زمانی من درباره‌ی قدرت‌مان در بخش گیمینگ فکر می‌کنم، درمی‌یابم امروزه برند اکس‌باکس تبدیل به نمادی در کنسول‌ها شده است. همچنین ما به‌عنوان بخشی از مایکروسافت با ویندوز نیز سروکار داریم و به همین علت، تمرکز فراوانی بر بازی کردن در ویندوز گذاشته‌ایم. بازار ویندوز بسیار وسیع بوده و ما نیز در حال گسترش فعالیت‌هایمان در آن هستیم. من اکس‌باکس لایو را مهم‌ترین دارایی‌مان می‌دانم زیرا این سرویس در حال حاضر بر روی تلفن‌های هوشمند اندروید، آی‌او‌اس، نینتندو سوئیچ که به‌تازگی قابلیت بازی میان‌پلتفرمی را با آن برقرار کردیم و مشخصا کامپیوترهای شخصی و خانواده‌ی اکس‌باکس در دسترس است.

هنگامی که ما به بازار کنسول‌ها فکر می‌کنیم، به‌هیچ عنوان به بزرگ‌ترین بخش گیمینگ نیست؛ اما این بازار، بخش مهمی برای مشتریان است و این موضوع بسیار بااهمیت می‌باشد. مشتریان بازی‌هایشان را دوست دارند. همچنین بهترین بازی‌بازان کنسولی معمولا در همه‌ی پلتفرم‌ها برترین بازی‌بازان هستند و تعداد زیادی به این موضوع توجه نمی‌کنند، ولی ما در اطلاعات و داده‌هایمان شاهد این امر هستیم. درنتیجه اگر شما کنسول‌باز حرفه‌ای هستید، احتمالا بازی‌های فراوانی را برروی کامپیوترهای شخصی و تلفن هوشمند خود انجام می‌دهید. شما بازی‌باز هستید و قصد دارید با هر دستگاهی که دارید به انجام بازی بپردازید.

در طول کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2017، این شرکت اعلام نمود که از این پس قابلیت بازی میان‌پلتفرمی بین کنسول‌های خانواده‌ی اکس‌باکس و نینتندو سوئیچ برای بازی‌هایی همانند Rocket Leauge و Minecraft وجود خواهد داشت. مایکروسافت همچنین اکس‌باکس وان اکس، قوی‌ترین کنسول تاریخ را با قیمت ۴۹۹$ معرفی کرد.

منبع متن: gamefa