خالق افسانه ای سری Final Fantasy، آقای هیرونوبو ساکاگوچی این روزها مشغول توسعه و تبلیغ بازی‌های اختصاصی خود به همراه استودیوی Mistwalker است و عنوان Terra Battle راه موفقیت آمیز و رو به رشدی را طی می‌کند. اما تا به حال این پرسش برایتان پیش آمده است که آیا آقای ساکاگوچی باز هم به ساخت و […]

آیا هیرونوبو ساکاگوچی به سری Final Fantasy بازمی‌گردد؟

خالق افسانه ای سری Final Fantasy، آقای هیرونوبو ساکاگوچی این روزها مشغول توسعه و تبلیغ بازی‌های اختصاصی خود به همراه استودیوی Mistwalker است و عنوان Terra Battle راه موفقیت آمیز و رو به رشدی را طی می‌کند. اما تا به حال این پرسش برایتان پیش آمده است که آیا آقای ساکاگوچی باز هم به ساخت و توسعه سری Final Fantasy باز خواهد گشت یا خیر؟

طی یک پنل خبری در Anime Expo، مصاحبه ای با آقای هیرونوبو ساکاگوچی انجام و در آن از خالق فرانچایز فاینال فانتزی، در همین مورد سوال شد. آقای ساکاگوچی صحبت هایش را با شوخی و خنده آغاز کرد و گفت که باید در این مورد با رئیس شرکت اسکوئر اینکس صحبت کند. پس از این، ساکاگوچی ادامه داد:

من می‌خواهم به ساخت کارهای جدید ادامه دهم، بنابراین تغییرات بسیار غیر منتظره خواهند بود. اما می‌دانید، آن ها می‌گویند «هرگز نگو هرگز» درست است؟ پس من فعلا [شرایط] را به همین شکل رها می‌کنم.

پس از این، آقای ساکاگوچی به این نکته اشاره که که رابطه بین او و شرکت اسکوئر اینکس بسیار دوستانه و خوب است و همین موضوع، احتمال همکاری دوباره او با این شرکت بزرگ را در آینده بیشتر می‌کند. این رابطه دوستانه قطعا از دید هواداران پنهان نمی‌ماند و اگر به یاد داشته باشید، در مراسم Uncovered: Final Fantasy XV در سال گذشته، ساکاگوچی به روی صحنه آمد و در مورد Final Fantasy XV و مسائل مختلف دیگری (مانند یک کراس اور بین Mistwalker و اسکوئر اینکس) صحبت کرد.

ساکاگوچی هم‌اکنون برروی دو بازی Terra Battle 2 و Terra Wars کار می‌کند که به تازگی به زیر مجموعه فرانچایز و سری Terra World وارد شده اند. این دو بازی برای پلتفرم های آی او اس، اندروید و رایانه های شخصی منتشر خواهند شد. ساکاگوچی پیش از این در مورد آوردن این سری به کنسول های خانگی صحبت کرده بود. ساکاگوچی، اشاره کرده که درحال ساخت نسخه‌ی کنسولی Terra Battle است، اما مسیری که پیشِ روی آنان، شیب‌دار است و با مشکلات و دشواری‌هایی رو‌به‌رو خواهند شد. شما می‌توانید از اینجا، اولین تصاویر از عنوان Terra Battle 2 را مشاهده کنید. چندی پیش مشخص شد که خط داستانی جدید Terra Battle را کارگردان بازی NieR: Automata می‌نویسد.

منبع متن: gamefa