سازنده‌ی The Witness یعنی جاناتان بلو (Jonathon Blow)، اعلام کرده است که در حال حاضر برنامه‌ای برای انتشار نسخه‌ی نینتندو سوئیچ این عنوان وجود ندارد. یکی از طرفداران در توئیتر از بلو درباره‌ی احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوئیچ The Witness پرسیده که وی اینگونه پاسخ داده است: ما در حال حاضر برروی چنین پورتی کار […]

برنامه‌ای برای عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوئیچ The Witness وجود ندارد

سازنده‌ی The Witness یعنی جاناتان بلو (Jonathon Blow)، اعلام کرده است که در حال حاضر برنامه‌ای برای انتشار نسخه‌ی نینتندو سوئیچ این عنوان وجود ندارد.

یکی از طرفداران در توئیتر از بلو درباره‌ی احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوئیچ The Witness پرسیده که وی اینگونه پاسخ داده است:

ما در حال حاضر برروی چنین پورتی کار نمی‌کنیم.

با وجود اینکه جاناتان بلو نسخه‌ی نینتندو سوئیچ The Witness را کاملاً رد نکرده است، اما به‌نظر نمی‌رسد که قصد کار برروی آن در آینده را داشته باشد.

عنوان The Witness در سال گذشته برروی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شد. همچنین در سال جاری برای سیستم عامل مک و گوشی‌های هوشمند اندرویدی عرضه گردید و بسیار ناراحت‌کننده است که فعلاً برای انتشار نسخه‌ی نینتندو سوئیچ آن برنامه‌ریزی نشده است.

منبع متن: gamefa