طی ویدیو‌هایی که پیشرفت در Star Wars Batllefront 2 را نشان می‌دادند، بعضی از طرفداران دچار نگرانی شده‌اند که بازی ممکن است از آن دسته باشد که هرکس پول بیشتری پرداخت کند راحت‌تر برنده می‌شود.  در مصاحبه‌ با Eurogamer شخصی از کارکنان شرکت EA بیان کرد سیستم پیشرفت در بازی چگونه عمل می‌کند. در زیر […]

طرفداران سیستم پیشرفت در بازی Star Wars Battlefront 2 را ناعادلانه می‌دانند

طی ویدیو‌هایی که پیشرفت در Star Wars Batllefront 2 را نشان می‌دادند، بعضی از طرفداران دچار نگرانی شده‌اند که بازی ممکن است از آن دسته باشد که هرکس پول بیشتری پرداخت کند راحت‌تر برنده می‌شود.  در مصاحبه‌ با Eurogamer شخصی از کارکنان شرکت EA بیان کرد سیستم پیشرفت در بازی چگونه عمل می‌کند.

در زیر می‌توانید سخنان وی را مشاهده کنید:

روش‌های زیادی وجود دارد که بازیباز با کامل کردن مسابقات و چالش‌هایی با آیتم‌های درون بازی پاداش داده شود. از جمله صندوق‌ها و حال کسی که می‌خواهد سریع‌تر به این امکانات و پاداش‌ها دسترسی پیدا کند می‌تواند هزینه آن را پرداخت کند.

هنوز مشخص نیست این بسته‌های پولی به خریدارانش چقدر نسبت به بازیبازانی که پولی پرداخت نکرده‌اند برتری می‌دهد. اما قطعا نتایج خوبی نخواهد داشت اگر خریداران این بسته‌ها با پرداخت مقداری پول به قابلیت‌ها و امکانات سطح بالا در بازی دسترسی پیدا کنند. توسط این بسته‌ها علاوه بر آیتم‌های تزئینی مانند اسکین‌ها و غیره تعدادی قابلیت‌ها و امکانات اساسی به صورت اتفاقی در بازی ممکن است به فرد داده شود. از جمله Crafting Part‌ها که با استفاده از آن‌ها فرد می‌تواند قابلیت‌های ویژه‌اش (Star Cards) را در بازی تقویت کند.

استار وارز در مراسم E3 2017 نمایش بسیار خوبی داشت و به عنوان پر بازدیدترین عنوان یوتیوب شناخته شد. اعلام شده است سیزن پسی برای این بازی در نظر گرفته نشده است اما ظاهرا درآمد حاصل از آن توسط پرداخت‌های درون بازی قابل جبران است. البته لازم به ذکر است این اولین باری نیست که افراد قبل از دیدن محصول نهایی به آن اعتراض می‌کنند باید صبر کرد و دید در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷، روز انتشار Star Wars Battlefront 2 برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی نسخه‌ی نهایی از این سیستم پیشرفت چگونه خواهد بود.

منبع متن: gamefa