شرکت Aksys Games در نمایشگاه Anime Expo 2017، تاریخ انتشار Zero Time Dilemma بر روی پلتفرم پلی‌استیشن ۴ را مشخص کرد. نسخه آمریکای شمالی این عنوان در تاریخ ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد) به دو صورت دیجیتالی و فیزیکی، بر روی پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. نسخه ژاپنی این عنوان نیز یک روز زودتر در تاریخ […]

تاریخ عرضه نسخه پلی‌استیشن ۴ عنوان Zero Time Dilemma مشخص شد

شرکت Aksys Games در نمایشگاه Anime Expo 2017، تاریخ انتشار Zero Time Dilemma بر روی پلتفرم پلی‌استیشن ۴ را مشخص کرد. نسخه آمریکای شمالی این عنوان در تاریخ ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد) به دو صورت دیجیتالی و فیزیکی، بر روی پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

نسخه ژاپنی این عنوان نیز یک روز زودتر در تاریخ ۱۷ آگوست به پلی‌استیشن ۴ می‌آید. Zero Time Dilemma پیش از این اولین‌بار در تاریخ ۲۸ جون ۲۰۱۶، برای پلی‌استیشن ویتا و نینتندو ۳DS و دو روز بعد نیز برای رایانه‌های شخصی، منتشر شده بود. در ادامه می‌توانید اطلاعات انتشار یافته از این عنوان را مطالعه کنید.

اطلاعات کلی

قرار نبود این آزمایش بدین صورت اتفاق بی‌افتد.

۹ شرکت کننده در یک تسهیلات زیرزمینی زندانی شده، و به هنگام بیدار شدن یک دست‌بند سیاه رنگ عجیب را بر روی دستان خود پیدا می‌کنند. برای فرار، آن‌ها باید بازی بسیار خطرناکی را انجام داده که عواقب کشنده‌ای در بر دارد. قوانین این بازی ساده هستند، پس از مرگ ۶ نفر دریچه باز شده و شما می‌توانید فرار کنید. چه کسی زنده مانده، چه شخصی می‌میرد؟ تصمیم گرفتن در این مورد با شماست. بیایید این بازی تصمیم‌ گیری را آغار کنیم…

ویژگی‌های کلیدی

  • راه خروج خود را با تفکر پیدا کنید – محیط‌های کاملا سه بعدی را برای پیدا کردن سرنخ‌ها بررسی کرده، و با حل معماهای بی‌اندازه دشوار راه فرار خود را از این زندان پیدا کنید.
  • بازی تصمیم گیری – با گرفتن تصمیم‌های متوالی «مرگ و زندگی»، اخلاقیات خود را زیر سوال ببرید، زیرا حتی بهترین تصمیم‌ها نیز عواقب بسیار ترسناکی خواهند داشت.
  • گیم‌پلی سینماتیک – بخش‌های داستانی کاملا پویا و صداگذاری شده، مرز‌های داستان‌گویی تعاملی در صنعت بازی‌های ویدیویی را جابجا می‌کنند.
  • داستانی غیر خطی – آزادانه در میان شخصیت‌ و رویدادها جابجا شده، تا تکه‌های این داستان را کنار هم گذاشته و پایان‌های مختلفی را باز کنید.
  • چهره‌های قدیمی، راز‌های جدید – شخصیت‌های قدیمی از دو عنوان تحسین شده Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors و Virtue’s Last Reward بازگشته و با شخصیت‌های جدید همراه شده‌اند، تا بازیکنان جدید و هواداران قدیمی این سری عناوین را برای پایان این داستان، آماده کنند.

منبع متن: gamefa