چهارمین جشنواره تابستانی بازیسازی پرومیکرز پس از چهار سال وقفه مجدداً آغاز شد . بار دیگر پرومیکرز جشنواره تابستانی خود را با حضور بازیسازان مستقل ایرانی در بخش های کامپیوتر ، موبایل و تحت وب آغاز کرد . شرکت برای تمامی علاقمندان با هر رده سنی آزاد می باشد و همچنین در تعداد بازی های […]

چهارمین جشنواره تابستانی بازیسازی پرومیکرز
چهارمین جشنواره تابستانی بازیسازی پرومیکرز پس از چهار سال وقفه مجدداً آغاز شد . بار دیگر پرومیکرز جشنواره تابستانی خود را با حضور بازیسازان مستقل ایرانی در بخش های کامپیوتر ، موبایل و تحت وب آغاز کرد . شرکت برای تمامی علاقمندان با هر رده سنی آزاد می باشد و همچنین در تعداد بازی های ارسالی از سوی کاربر هیچ گونه محدودیتی تعیین نشده است .

بازی ها به صورت کاملاً شفاف در مرحله داوری قرار می گیرند و سپس ۱۰ بازی برتر ایرانی پس از راه یابی به مرحله پایانی در انجمن پرومیکرز به نقد و بررسی گذاشته خواهد شد و پس از آن سه بازی برتر به عنوان بازی های اول تا سوم  ، رده بندی خواهند شد و جوایز اصلی به آن ها تعلق خواهد گرفت ، همچنین به هفت بازی بعدی نیز لوح تقدیر جشنوراه به همراه حمایت از بازی در قالب تبلیغات صورت می پذیرد . جهت طرح هرگونه پرسش می توانید با ایمیل رسمی جشنواره به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  تماس حاصل فرمایید .

منبع متن: gamefa