طرفداران بازی‌های نوستالژیک Crash از این بازی استقبال کردند و همین موضوع باعث شده تا مدیر Activision به احتمال عرضه عناوین بیشتری از این بازی‌ها واکنش نشان دهد Crash Bandicoot N. Sane Trilogy به تازگی عرضه شد و استقبال طرفداران این سری کلاسیک، از این بازی، فوق‌العاده بود. ممکن است که این استقبال فوق‌العاده به […]

مدیر اجرایی Activision: استقبال فوق‌العاده از Crash ممکن است به کارهای جدیدی منجر شود

طرفداران بازی‌های نوستالژیک Crash از این بازی استقبال کردند و همین موضوع باعث شده تا مدیر Activision به احتمال عرضه عناوین بیشتری از این بازی‌ها واکنش نشان دهد

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy به تازگی عرضه شد و استقبال طرفداران این سری کلاسیک، از این بازی، فوق‌العاده بود. ممکن است که این استقبال فوق‌العاده به شروع یک عصر جدید ختم شود.

مدیر اجرایی Activision، اریک هیرشبرگ، در مصاحبه با GamesIndustry در را برای عرضه عناوین بیشتری از سری بازی‌های محبوب Crash، باز گذاشت:

ما داریم Crash را امتحان می‌کنیم. می‌دانیم که تعداد زیادی از طرفداران این بازی شفاها خواهان عرضه این بازی بودند. البته معلوم نیست که آیا همه افراد خواهان این اتفاق بودند یا فقط عده‌ای که با این بازی خاطرات زیادی داشتند؛ اما فعلا استقبال فوق‌العاده‌ای از این بازی شده‌است. طبیعی است که ما همیشه می‌خواهیم اتفاقات بزرگ‌تری را رقم بزنیم اما باید به خواسته‌های گروه‌های مختلف این طرفداران، که افتخار حضور آن‌ها را داریم،توجه کنیم.

طرفداران سری بازی‌های Crash Bandicoot، که به تازگی عنوان ریمستر شده این بازی را دریافت کرده‌اند، خواهان ساخت ریمستر یا عنوان جدید Crash Team Racing هستند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد ممکن است رقیب سرسختی برای بازی Mario Kart پیدا کنیم.

با توجه به فروش بسیار سریع Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، ممکن است که عنوان جدیدی از این بازی نیز عرضه شود. N. Sane Trilogy توانست در این هفته به صدر پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا برسد. همچنین این بازی جای Horizon: Zero Dawn را در لیست بیشترین فروش هفته اول بازی‌های تک‌پلاتفورمی گرفت و پس از Ghost: Recon Wildlands در رده دوم سریع ترین فروش ۲۰۱۷ قرار گرفت.

Gfk Chart-Track در این خصوص نوشت:

این هفته شاهد عرضه سه عنوان از بازی‌های محبوب Crash Bandicoot بودیم، بازی‌هایی که در بازه ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۸ بر روی PS1 عرضه شدند. این بازی توانست پس کاری را بکند که هیچ کدام از ۱۶ عنوان مختلف Crash Bandicoot موفق به انجام آن نشدند. بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy توانست در جایگاه اول فروش بازی‌های بریتانیا دست پیدا کند. پیش از این ۱۶ بازی سری Crash، در لیست پرفروش‌ترین سری‌ بازی‌های بریتانیا، در جایگاه ۲۴ قرار گرفته بودند.

به نظر می‌رسد موج جدید بازی‌های نوستالژیک بین طرفداران بسیار محبوب بوده‌است. به غیر از Crash Bandicoot عناوینی همچون Wipeout Omega Collection و Mirco Machine World Series به موفقیت زیادی دست یافتند و مورد ستایش منتقدین و طرفداران قرار گرفتند.

 

 

منبع متن: gamefa