Destiny 1 در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و توانست محبوبیت فراوان و بازخوردهای مناسبی را دریافت کند؛ اما با این وجود، در بعضی زمینه‌ها نقص‌هایی در این عنوان دیده می‌شد. حال مدیرعامل بخش انتشارات اکتیویژن، اریک هیرشبرگ (Eric Hirshberg) طی اظهار نظری گفته است که محتوای جدید Destiny 1 با سرعت کافی منتشر نشدند و […]

اکتیویژن درباره‌ی بهبود نقاط ضعف Destiny 1 در Destiny 2 صحبت می‌کند

Destiny 1 در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و توانست محبوبیت فراوان و بازخوردهای مناسبی را دریافت کند؛ اما با این وجود، در بعضی زمینه‌ها نقص‌هایی در این عنوان دیده می‌شد. حال مدیرعامل بخش انتشارات اکتیویژن، اریک هیرشبرگ (Eric Hirshberg) طی اظهار نظری گفته است که محتوای جدید Destiny 1 با سرعت کافی منتشر نشدند و پشتیبانی اکتیویژن برای بازی Destiny 2 بسیار قوی‌تر خواهد بود.

او در ادامه اعلام کرد که اکتیویژن قصد برطرف کردن این مشکل را دارد.

من از ضرباهنگ انتشار محتوای دانلودی جدید برای Destiny 1 راضی نیستم. ما نقاط قوت زیادی در Destiny 1 داشتیم، ولی یکی از کارهایی که نتوانستیم انجام دهیم، بالا نگه داشتن تقاضا برای انتشار محتوای جدید بود. من این‌طور احساس می‌کنم که با وجود عالی بودن بسته‌های الحاقی The Dark Below، House of Wolves، The Taken King و Rise of Iron، به‌طور واضحی می‌توان گفت که اشتیاق و رغبت برای عرضه‌ی محتواهای دانلودی بیشتر بین بازی‌بازان Destiny 1 وجود داشت.

برای Destiny 2، اکتیویژن چند استودیوی دیگر را برای همراهی با استدیوی بانجی (Bungie) در امر ساخت محتواهای دانلودی بیش‌تر برای این بازی استخدام کرده است؛ مثل High Moon (سری Transformers) و Vicarious Visions (سری Skylanders).

هیرشبرگ در نوامبر سال ۲۰۱۶، قبل از معرفی Destiny 2 نیز به این موضوع اشاره کرده بود:

در گذشته من یادآور شده‌ام که تقاضای فراوان برای عرضه‌ی محتوای دانلودی برای Destiny 1 تا حدی سرعت توانایی‌های ما را برای انتشار این محتواها کاهش داده است.

لازم به ذکر است که Destiny 2 در تاریخ ۶ سپتامر سال جاری (معادل چهارشنبه، ۱۵ شهریور امسال) برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و در تاریخ ۲۴ اکتبر سال جاری (معادل سه‌شنبه، ۲ آبان امسال) برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. Destiny 2 یک نسخه‌ی بتا نیز خواهد داشت که در اواسط ماه جولای برای اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ و در اواخر ماه آگوست برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa