به‌زودی دو نسخه‌ی جدید از سری Sonic The Hedgehog با مخاطبان خاص خود روانه‌ی بازار می‌شوند که یکی از آن‌ها، Sonic Mania نام دارد و مخصوص طرفداران بازی‌های دوبعدی قدیمی است. با این حال، به نظر می‌رسد که بازخوردهای مخاطبان نسبت به این بازی در آینده‌ی سری تاثیر دارند.  Takeshi Iizuka از سونیک تیم، طی مصاحبه‌ای با […]

آینده‌ی Sonic The Hedgehog به بازخوردهای مردم نسبت به Sonic Mania نیز بستگی دارد

به‌زودی دو نسخه‌ی جدید از سری Sonic The Hedgehog با مخاطبان خاص خود روانه‌ی بازار می‌شوند که یکی از آن‌ها، Sonic Mania نام دارد و مخصوص طرفداران بازی‌های دوبعدی قدیمی است. با این حال، به نظر می‌رسد که بازخوردهای مخاطبان نسبت به این بازی در آینده‌ی سری تاثیر دارند.

 Takeshi Iizuka از سونیک تیم، طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Metro، گفته است که بازخوردهای طرفداران به Sonic Mania، قطعاً آینده و مسیر سری Sonic the Hedgehog را تحت تاثیر قرار می‌دهند:

طی دو دهه‌ی گذشته، تلاش بازی‌های Sonic بر این بوده است که مخاطبان گسترده‌ای از کودکان گرفته تا بزرگ‌سالان را مورد هدف قرار دهند و هدایت کنند. Sonic Forces نیز از چنین قاعده‌ای پیروی می‌کند و گروه بزرگی از شخصیت‌های مورد علاقه‌ی کودکان را ارائه می‌دهد، حتی اگر دیگر طرفداران به اندازه مشتاق نباشند.

اما برای Sonic Mania رویکرد دیگری در نظر گرفته شده است. هدف این عنوان طرفداران بازی‌های دوبعدی است و از این رو، ما نمی‌دانیم که در بازار مورد قبول واقع می‌شود یا خیر. بعد از عرضه‌ی بازی از این موضوع آگاهی می‌یابیم و می‌توانیم پس از مشاهده‌ی بازخوردها، برای مسیر عناوین آینده تصمیم‌گیری کنیم.

علاوه بر این، وی به این موضوع اشاره داشته است که در صورت تقاضای کافی، امکان ساخت نسخه‌ی جدیدی از سری NiGHTS into Dreams وجود دارد. با این وجود، هنوز برنامه‌ریزی قطعی و کامل صورت نگرفته است:

اگر میل و تقاضای کافی از سوی طرفداران برای NiGHTS وجود داشته باشد، من قطعاً آن را در نظر می‌گیرم و رسیدگی می‌کنم، اما در حال حاضر واقعاً در فکر آن نیستم.

Sonic Mania در ۱۵ اوت مصادف با ۲۴ مرداد برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa